Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Draadloos wifi verbindingen zoeken  (gelezen 3287 keer)

Offline winbutu

  • Lid
Draadloos wifi verbindingen zoeken
« Gepost op: 2010/08/08, 01:19:19 »
Hoi ik ben opzoek naar een programma voor ubuntu 10.04 die met mijn draadloos Usb adapter internet verbindingen kan zoeken ik zoek een programma net als wifi radar maar iets beter en gratis zonder trial je heb veel programma's op het markt ik ben een nieuwe leek die overgestapt is van Windows naar Ubuntu aleen ik heb het een beetje moeilijk om programmas te vinden die makkelijk te gebruiken zijn in ubuntu dus ben ook effe bezig weer naar windows te gaan voor mijn spelletjes ik heb crossover maar kan die niet gebruiken zoals wine 1.2 vandaar heb ik een ander post gemaakt voor het draaien van windows en ubuntu op zelfde pc zonder te rebooten naar een andere OS . Ik zou het fijn vinden als ik een antwoord kon krijgeb over die wifi software dan heb ik namelijk ook internet op mijn ubuntu pc.


Winbutu = windows--Ubuntu maar zal mijn naam later misschien moeten zetten op Winbutuwi =Windows -- Ubuntu  - Windows maar heb lieftst in een jaar aleen ubuntu weg met microsoft troep :)

Offline Roc.am

  • Lid
Re: Draadloos wifi verbindingen zoeken
« Reactie #1 Gepost op: 2010/08/08, 01:54:23 »
Als je de usb adaptor aansluit op je pc, zou er in je bovenste paneel rechts een symbool dat uitziet als een bolletje en drie streepjes erboven. als je met je muiscurser er op gaat staat vertoont deze de tekst draadloze netwerken. Hier moet je met de linker muisknop op klikken en dan jouw draadloos netwerk selecteren en inloggen.

Dan zou je zo op internet moeten zitten.

- Roc

Re: Draadloos wifi verbindingen zoeken
« Reactie #2 Gepost op: 2010/08/08, 12:39:45 »
Als bovenstaande niet werkt, loop deze link eens door http://sites.google.com/site/computertip/geendraadloosinternet
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.