Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: oude Firefox terug zetten  (gelezen 344 keer)

oude Firefox terug zetten
« Gepost op: 2015/05/10, 15:20:12 »
Ik kreeg een probleem met de geluidsweergave in You tube en het is softwarematig . Ik dacht dat het in firefox te herstellen was. Dus herstelde ik mijn standaardwaarden van  Firefox. Gevolg al mijn add ons waren weggewist en.. nog leuker, het geluid was nog niet hersteld. Ik kreeg wel een map met de oude Kubuntu instellingen . Probleem is dat ik niet zie hoe ik deze terug kan implementeren in Firefox om zo de oude toestand te herstellen. Is het mogelijk om zoals bij Windows je configuratie naar een vorig herstelpunt te zetten??
« Laatst bewerkt op: 2015/05/10, 17:39:43 door uil_en_spiegel »

Re: oude Firefox terug zetten
« Reactie #1 Gepost op: 2015/05/10, 17:50:36 »
Ik kreeg een probleem met de geluidsweergave in You tube en het is softwarematig . Ik dacht dat het in firefox te herstellen was. Dus herstelde ik mijn standaardwaarden van  Firefox. Gevolg al mijn add ons waren weggewist en.. nog leuker, het geluid was nog niet hersteld. Ik kreeg wel een map met de oude Kubuntu instellingen . Probleem is dat ik niet zie hoe ik deze terug kan implementeren in Firefox om zo de oude toestand te herstellen. Is het mogelijk om zoals bij Windows je configuratie naar een vorig herstelpunt te zetten??

*Normaal* gesproken kan je FireFox herstarten met uitgeschakelde add-ons in het Help-menu (via Extra/ add-ons kan je die een per een terug activeren).  Die map met de oude Kubuntu-instellingen is dat een .Mozilla map ?
Indien je kan je die in je Home map terug inbrengen: Home / verborgen mappen weergeven (niet per se nodig wel handig) / plak daar je .Mozilla map en alles gewoon sluiten. Opstarten Firefox zou dan terug als vanouds moeten werken.
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: oude Firefox terug zetten
« Reactie #2 Gepost op: 2015/05/10, 18:38:53 »
De map die ik bedoelde is een gewone ubuntu map met titel "old firefox data".
Ik heb ze in de verborgen bestanden register gezet en zag wat het deed. Niet veel leek me maar de veranderingen aan FF  waren wel behouden alleen mijn Ghostery applicatie was weg.  Maar dit was snel hersteld.  Zaak opgelost
« Laatst bewerkt op: 2015/05/11, 10:27:21 door uil_en_spiegel »