Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost]Geen Flash meer(deels opgelost) , nu de bedienings knoppen nog  (gelezen 1122 keer)

Dit topic was de druppel http://forum.ubuntu-nl.org/offtopic/mr-ballmer-would-you-sign-my-mac/?topicseen
Als ik in Firefox op 9.10 een filmpje wil kijken dan krijg ik de laatste week alleen een wit vlak te zien. Zie plaatje.
Ik heb tot dan gewoon de filmpjes kunnen bekijken. Ook in Opera gaat het af en toe fout, iemand een idee?
« Laatst bewerkt op: 2010/01/24, 16:05:19 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Geen Flash meer
« Reactie #1 Gepost op: 2010/01/22, 23:47:58 »
 ??? ??? ???
Heb het ff uitgeprobeerd, heb ook 9.10 met Firefox, al gebruik ik normaal Konqueror, maar bij mij werkt het van alle kanten...
Ik realiseer me dat dit je niet echt helpt, maar ik heb niks speciaals geinstalleerd buiten de Pjotr-tips.

Heel vreemd.

Uhmmm, sterkte verder Gijs, ik hoop dat iemand dit verder kan helpen, maar wou niet nalaten deze ervaring te posten. 
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Re: Geen Flash meer
« Reactie #2 Gepost op: 2010/01/22, 23:50:12 »
Dit is inmiddels opgelost na een update. Alleen de bedieningsknoppen, pauze, schuifje om het filmje verder te zetten etc. werkt nog niet. :(
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline jan11000

  • Lid
Re: Geen Flash meer
« Reactie #3 Gepost op: 2010/01/23, 08:15:22 »
Dit is inmiddels opgelost na een update. Alleen de bedieningsknoppen, pauze, schuifje om het filmje verder te zetten etc. werkt nog niet. :(
Dit heb ik ook(van de knoppen), als ik compiz uit zet dan werkt het wel.
Ubuntu heb ik ingesteld zoals Pjotr-tips.


Re: Geen Flash meer(deels opgelost) , nu de bedienings knoppen nog
« Reactie #5 Gepost op: 2010/01/24, 16:04:52 »
Ik draai inderdaad 64-bits, was ook de oplossing voor mij, bedankt Thijsg.
Alleen het commando voor de gpg key ging niet?, maar het is verder allemaal wel geïnstalleerd.
gijs@gijs-karmic:~$ gpg --no-default-keyring --keyring /tmp/tmp.keyring --keyserver keyserver.ubuntu.com --recv 61E46227 && gpg --no-default-keyring --keyring /tmp/tmp.keyring --export --armor 61E46227 | sudo apt-key add - && rm /tmp/tmp.keyring
gpg: opvragen sleutel 61E46227 van hkp sleutelserver keyserver.ubuntu.com
gpg: kan ‘/tmp/tmp.keyring’ niet openen
gpg: keydb_get_keyblock failed: eof
gpg: geen schrijfbaar sleutelringbestand: eof
gpg: fout tijdens het lezen van ‘[stream]’: general error
gpg: Totaal aantal verwerkt: 0
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: [Opgelost]Geen Flash meer(deels opgelost) , nu de bedienings knoppen nog
« Reactie #6 Gepost op: 2010/01/24, 20:51:14 »
Deze tip van Leo Cardinaals heeft al vaak gewerkt bij verschillende personen. Hierbij zou ik Pjotr willen vragen om dit op te nemen in de documentatie.