Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (Opgelost) Driver voorkeur in 12.04.2 LTS - nvidia  (gelezen 429 keer)

Offline TVR

  • Lid
(Opgelost) Driver voorkeur in 12.04.2 LTS - nvidia
« Gepost op: 2013/08/16, 10:15:18 »
Hallo,

Ik heb sinds lange tijd terug Ubuntu als standaard OS. Meer bepaald 12.04.2 LTS. Ik heb gebruik gemaakt van de handige website van Pjotr om alles in te stellen hoe het hoort. Ook heb ik zoals zijn website voorstelt, gebruik gemaakt van de 'current versie' van mijn NVIDIA GeForce 310 in het selectiemenu van de stuurprogramma's.

Steam raad me echter aan om over te schakelen op de NVIDIA experimental-310 omdat deze nieuwere stuurprogramma's zou bevatten. Er staat echter in het selectiemenu dat dit een **experimental** beta is. Zal ik de raad van Steam negeren? Of toch toepassen? Want telkens ik Steam start stelt die steeds hetzelfde voor.

Alvast bedankt voor de goede raad!
« Laatst bewerkt op: 2013/08/16, 11:13:42 door TVR »


Offline TVR

  • Lid
Re: (Opgelost) Driver voorkeur in 12.04.2 LTS - nvidia
« Reactie #2 Gepost op: 2013/08/16, 11:13:06 »
Bedankt voor de informatie. Ik heb het een keertje nagekeken en de commando's gebruikt die ze voorstellen.
Mijn terminal zegt me dat de nieuwste versie reeds aanwezig was. Mijn vraag was dus misschien een beetje overbodig maar soit  ^-^

Dan zal ik vanaf nu af aan de opmerking van Steam maar gewoon negeren. Nogmaals bedankt...

Offline joop905

  • Lid
Re: (Opgelost) Driver voorkeur in 12.04.2 LTS - nvidia
« Reactie #3 Gepost op: 2013/08/16, 11:30:39 »
 Mooi dat het opgelost is
gewoon negeren