Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL  (gelezen 6496 keer)

Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Gepost op: 2010/10/10, 22:25:07 »
Zoals in een eerder onderwerp al te lezen viel, moet Ubuntu NL opnieuw gekeurd worden. Daarvoor is informatie en bewijs nodig van de activiteiten van Ubuntu NL in de afgelopen vier jaar.

Tijdens de vergadering van 10 oktober is besloten om informatie te verzamelen op een wikipagina in de Ubuntu NL Wiki en dan vervolgens op basis daarvan in het Engels de officiële informatiepagina bij te werken.

Ik zou iedereen (en dan vooral de subteamleiders) willen vragen om informatie toe te voegen aan http://wiki.ubuntu-nl.org/community/HerkeuringUbuntuNL
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/12, 23:23:45 »
Promotieteam is gedaan.

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/13, 00:03:59 »
Ook een onderdeel voor het documentatieteam toegevoegd.

Hulp is welkom, zowel op inhoud als met de Engelse taal.
Klik links bovenin op Documentatie

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #3 Gepost op: 2010/10/13, 21:09:36 »
Is het een idee dat de Belgische party's wat meer uitgewerkt worden? Nu staat er maar 1 zinnetje over de Belgische party's terwijl daar ook echt hele leuke en zelfs hele grote party's zijn geweest. Ik ben zelf indertijd in Herk de Stad geweest en die was groots, meeslepend en praktisch perfect te noemen. Is het beschrijven van de Belgische ontwikkelingen niet een kl;usje voor JanC?

Misschien is het nog leuk om iets te melden over Ubuntu-nl en Afrika?
Ik herinner me dat Matthijs en Wutnubu indertijd pc's verzamelden in Hilversum. Daarna kwam HP in actie en daarna Maarten Leeuwis in Apeldoorn/Zutphen nog. Allemaal mooie acties die via het forum werden geregeld.

Bij de promotie zijn er verschillende forumleden aan het schrijven gegaan. Femke heeft iets geschreven, ikzelf in Computeridee, Linux Magazine en PCtotaal en Thomas heeft ook iets gedaan. Het lijkt me goed te melden dat we die slag proberen te maken.
« Laatst bewerkt op: 2010/10/13, 21:17:56 door laacque »
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #4 Gepost op: 2010/10/14, 01:02:42 »
Is het een idee dat de Belgische party's wat meer uitgewerkt worden? Nu staat er maar 1 zinnetje over de Belgische party's terwijl daar ook echt hele leuke en zelfs hele grote party's zijn geweest. Ik ben zelf indertijd in Herk de Stad geweest en die was groots, meeslepend en praktisch perfect te noemen. Is het beschrijven van de Belgische ontwikkelingen niet een kl;usje voor JanC?

Ik heb deze bewust weggelaten omdat de Belgische parties door het Belgische loco team worden georganiseerd, en niet door Ubuntu-NL. Deze pagina gaat gebruikt worden voor de goedkeuring van ubuntu-nl als loco team, en dan lijkt het me niet correct om met Belgische veren te pronken. Of zie ik dat verkeerd?

Citaat
Misschien is het nog leuk om iets te melden over Ubuntu-nl en Afrika?
Ik herinner me dat Matthijs en Wutnubu indertijd pc's verzamelden in Hilversum. Daarna kwam HP in actie en daarna Maarten Leeuwis in Apeldoorn/Zutphen nog. Allemaal mooie acties die via het forum werden geregeld.

Ik weet daar niet veel van, maar wie er iets over weet, zet het er bij, daar is een wiki ideaal voor. :) En wie niet met een wiki kan werken, zet het in deze draad, dan kopieer ik het naar de wiki.

Citaat
Bij de promotie zijn er verschillende forumleden aan het schrijven gegaan. Femke heeft iets geschreven, ikzelf in Computeridee, Linux Magazine en PCtotaal en Thomas heeft ook iets gedaan. Het lijkt me goed te melden dat we die slag proberen te maken.

Idd. goed om dat te vermelden. Welk magazine was het waar Femke haar stuk in stond?

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #5 Gepost op: 2010/10/14, 14:44:43 »
Ah, er is dus meerdere keren gepubliceerd in Computeridee! Goed hoor.

Het lukt mij (weer) niet om op de wiki te komen. Heb nog wat opgezocht:

Ubuntu-nl beperkt haar activiteiten niet alleen tot het internet ze slaat zelfs haar vleugels uit tot Afrika. Verschillende mensen hebben projecten opgezet om PC's te verzamelen, te herstellen, te cleanen en klaar te maken voor verzending naar Afrika. De eerste keer werd er een project opgezet door iGadget en wutnubu. Zij verzamelden pc's in Hilversum en wijde omgeving, die vervolgens naar Afrika verscheept werden.
Daarna kwam er een in maart 2008 initiatief van HP Koster om pc's te verzamelen voor een groep buitenlandse vrouwen in Zutphen. De pc's werden verzameld en klaargemaakt en naar Twello gebracht. Samen met Maarten Leeuwis werden de pc's daar geïnstalleerd.
Hierover is een programma op de landelijke TV geweest bij de RVU: http://www.youtube.com/watch?v=7kBjvMANvr4

Ubuntu-Nl timmert op meerdere wijzen aan de weg. Er is in december 2007 een postzegel ontworpen die men als volwaardige postzegel kan gebruiken: http://img513.imageshack.us/img513/8928/rb071210ubuntupostzegeltm3.jpg
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #6 Gepost op: 2010/10/14, 14:46:35 »


Ik heb deze bewust weggelaten omdat de Belgische parties door het Belgische loco team worden georganiseerd, en niet door Ubuntu-NL. Deze pagina gaat gebruikt worden voor de goedkeuring van ubuntu-nl als loco team, en dan lijkt het me niet correct om met Belgische veren te pronken. Of zie ik dat verkeerd?

Ach, dat is ook zo. Je ziet dat dus goed.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #7 Gepost op: 2010/10/14, 15:09:27 »
Ubuntu-nl beperkt haar activiteiten niet alleen tot het internet ze slaat zelfs haar vleugels uit tot Afrika. Verschillende mensen hebben projecten opgezet om PC's te verzamelen, te herstellen, te cleanen en klaar te maken voor verzending naar Afrika. De eerste keer werd er een project opgezet door iGadget en wutnubu. Zij verzamelden pc's in Hilversum en wijde omgeving, die vervolgens naar Afrika verscheept werden.
Daarna kwam er een in maart 2008 initiatief van HP Koster om pc's te verzamelen voor een groep buitenlandse vrouwen in Zutphen. De pc's werden verzameld en klaargemaakt en naar Twello gebracht. Samen met Maarten Leeuwis werden de pc's daar geïnstalleerd.
Hierover is een programma op de landelijke TV geweest bij de RVU: http://www.youtube.com/watch?v=7kBjvMANvr4

Ubuntu-Nl timmert op meerdere wijzen aan de weg. Er is in december 2007 een postzegel ontworpen die men als volwaardige postzegel kan gebruiken: http://img513.imageshack.us/img513/8928/rb071210ubuntupostzegeltm3.jpg

Ubuntu-NL is not only doing activities on the internet, Ubuntu-NL is also spreading her wings to help Africa. Different people have set up projects to collect PC's, repair them, clean them and make them ready for shipping to Africa. The first time, a project was set up by forum members iGadget and wutnubu. They collected PC's in the area of Hilversum and shipped them to Africa. Then, in March 2008, a initiative from HP Koster came to collect PC's for a group of female immigrants in Zutphen. The PC's were collected, set up and then shipped to Twello. The PC's were set up there with the help of forum member Maarten Leeuwis. This initiave even made it to national TV. It was broadcasted by the RVU: http://www.youtube.com/watch?v=7kBjvMANvr4

In December 2007, a Ubuntu post stamp was designed. People can actually use this post stamp as a legal post stamp: http://img513.imageshack.us/img513/8928/rb071210ubuntupostzegeltm3.jpg
« Laatst bewerkt op: 2010/10/14, 15:11:35 door Vistaus »

Offline mrGee

  • Lid
Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #8 Gepost op: 2010/10/14, 18:35:30 »
Hallo

Inzake Afrika; daar zijn we pas(voorgaand en dit jaar) zowel via het forum als eromheen,
ook nog actief voor geweest, oa. na een oproep van joop13;
http://forum.ubuntu-nl.org/installatie/hulp-bij-installatie-20-computers-voor-goforafrica/

eerst met een mannetje (en dame) of 10, twee keer in een loods in Brabant
Met als gevolg de helpdesk oproep;
http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/helpdesk-gambia-wie-kan/

waarbij ik dan daadwerkelijk ben afgereisd naar Gambia/Senegal.

Dat had weer tot gevolg dat ik nu samen met Timloto nu ook iets doe en tevens weer inzamel
voor Go for Africa, Future for Young People in Gambia en wat particuliere projecten in Afrika.
(onze tolk in Senegal, die weer uit Guinee Conakry komt, bijvoorbeeld.)
Ook daar was Matthijs (iGadget) bij het inzamelen ook weer heel actief, ben een paar keer op en
neer geweest naar Hilversum.

Ik ben voorzichtig uitgenodigd door iemand, om naar Angola te komen en te kijken wat daar
allemaal met Ubuntu en educatie valt te bereiken.(Voorzichtig want Afrika is Afrika; dingen gaan
nogal eens anders :))
Timloto heeft waarschijnlijk een projectje erbij in Kenia (Kisumu) waar ik ook nog niet ben geweest ;)

Ook Timosha heeft geheel alleen, een projectje afgewerkt richting Afrika
http://forum.ubuntu-nl.org/offtopic/wat-is-jouw-laatste-aanwinst/msg636187/#msg636187
en via het Pb achterdeurtje van het forum, Future for Young People ook voorzien van een laptop,
aangezien hun demo laptop in Gambia was gestolen.

Dus je ziet; dat loopt nog steeds, zowel binnen het forum; ik krijg wel eens een pb-tje of een mailtje met
wat aanbiedingen van spullen, als er buitenom (Angola werd op die manier, nieuwsgierig naar de inzet
van Ubuntu in Gambia/Senegal)

Ik ga niet zelf de wiki in en vertaal ook even niets in het Engels; druk druk tot heel erg druk (zo is mijn verslagje
en foto's nog steeds niet online :'( ) Maar het laat misschien zien, dat het nog steeds loopt. Dus copy/paste uit die
draadjes, zou ik zeggen of meld even wat er nu nog loopt. Bedoeling is dat ik in ieder geval volgend jaar
Maart/April daar weer ben, nu met een extra organisatie en veel meer computers (nu al 90!) en een educatief
plan met bijbehorende studenten(s)

Groeten Gerrit
-- = >  simplify if you can   -- = >

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #9 Gepost op: 2010/10/14, 20:06:20 »
Geweldig dat er gelijk al zoveel informatie op staat! Dan ziet het er toch al een stuk beter uit, wat Ubuntu NL allemaal wel niet doet.
Ik zal de pagina af en toe een beetje redigeren (voornamelijk helpen met Engels) en misschien nog wat extra informatie toevoegen. Ga vooral ook door met zelf informatie toe te voegen!
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #10 Gepost op: 2010/10/14, 21:42:04 »
Sense +1
Ik help ook zo nu en dan met het Engels op die pagina verbeteren, met zijn 2en wordt de tekst alleen maar duidelijker en duidelijker Engels :)

En bedankt voor de informatie @MrGee, leuk om te lezen :)

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #11 Gepost op: 2010/10/14, 22:45:54 »
Informatie over "ons' moderatorteam moet in overleg gebeuren vind ik. Dus dat we dat samen opstellen. Maar daar zit hem nu juist de clou..................

Daar werkt een wiki nu juist heel handig in, zet er wat neer, bijvoorbeeld:
"Het moderatorteam heeft de afgelopen 4 jaar niets gedaan, er waren geen moderatoracties nodig.

Dat is een mooi begin, en dan kunnen andere moderatorteamleden dit uitwerken, en verbeteren waar nodig. ;)

Dat is het principe van een wiki, het hoeft niet ineens goed te zijn.

Offline heir4c

  • Lid
Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #12 Gepost op: 2010/10/19, 20:04:49 »
Voor het Forumteam heb ik een begin gemaakt van een verslag.
Natuurlijk kan ik niet zo veel informatie bijdragen daar ik nog niet zo lang moderator ben en ik niet alles weet wat er in het verleden is gebeurd (history). Dus daar zullen anderen wat aan moeten toevoegen.

Kan iemand dit erbij zetten en even vertalen. Ken wel wat Engels maar niet goed genoeg om dit even snel om te zetten.
Dank bij voorbaat.

Hier citeer ik het bericht dat ik neergezet heb in het nieuwe gesloten gedeelte van het Forumteam:


Citaat
Heb hier even een probeersel van een verslag. Wat denken jullie ervan?
Commentaar en Hulp welkom!!!


Citaat
Het Forum Ubuntu-NL heeft enkele aanpassingen gehad qua indeling.
Zo zijn de subonderdelen van Vertalingen - Documentatie - Promotie - Artwork zijn volledig opengesteld zodat iedereen die wil kan meewerken zonder zich eerst te moeten aanmelden als teamlid.
Dus ook leden die meer in andere teams werkzaam zijn kunnen zo toch gemakkelijk een bijdrage leveren naar de andere teams toe.

Het Offtopic subonderdeel is ook iets naar beneden geschoven om er minder de aandacht op te verstigen.

Er is ook een Vraag een Aanbod bijgekomen. Dit doet dienst als ruil/verkoop punt i.v.m. hardware die geregistreerde leden onder elkaar kunnen verkopen. Een soort van vriendendienst. (Speciale prijsjes ;) )

We hadden een "Board CC & Forumafvaardiging" waarin afgevaardigden van de gewone leden bepaalde zaken konden bespreken samen met de CC.
Dit board is nu geheel opengesteld zodat iedereen (geregistreerde leden) zijn mening over allerlei onderwerpen kan uiten en bijdragen tot een betere en opener community. dit gaat goed. De leden gedragen zich hier uitstekend. Het idee hierachter is dus niet om te discuteren met elkaar ("gelijk willen hebben") maar om te luisteren naar elkaar en dus een goed gesprek te hebben.

Het LoCo-team forumonderdeel waar de 'oude' teams konden overleggen en ook de moderators konden overleggen is nu gesplitst. In die zin dat alle berichten die in verband staan met het overleg van de moderatoren (ban, overleg i.v.m. de gemelde berichten, enz...) zijn verplaatst naar een gesloten topic waar enkel de moderators toegang toe hebben. Zodanig dat men vrijuit kan praten en voor en tegen kan uiten. Zodat de leden niet te weten komen wie nu voor of tegen een bepaalde beslissing was/is. Zo worden de moderators beschermt tegen eventuele "boze reacties" van leden.

Ook het moderator team is veranderd van naam en uitgebreid met de oude leden van de Forumafvaardiging. Wel te verstaan degenen die dit wensten. Zij vormen nu het: Forumteam. Wat beter omschrijft wat de functie inhoud. Moderator is meer iemand die een gesprek constant volgt en ingrijpt waar nodig. Dit is niet mogelijk op dit forum omdat er niet altijd een verantwoordelijke daarvoor aanwezig is. Daar wij vrijwilligers zijn kunnen we maar aanwezig zijn in onze vrije tijd. Het Forumteam overlegt zoveel mogelijk eerst voor actie ondernomen word bij bepaalde overtredingen. Of men rapporteert na de ingreep zodat ieder lid van het Forumteam weet wat er gebeurd is.

Daar er nogal wat verloop is geweest bij het moderatorteam en de veranderingen van het Forum om meer openheid te creëren zijn we nog volop bezig om te groeien en op één lijn te komen. Wat natuurlijk niet altijd vanzelfsprekend is. Maar we zijn op de goede weg.


Hierbij nog wat statistieken of zo en ...





« Laatst bewerkt op: 2010/10/19, 20:06:23 door heir4c »
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #13 Gepost op: 2010/10/19, 20:35:00 »
Voor het Forumteam heb ik een begin gemaakt van een verslag.
Natuurlijk kan ik niet zo veel informatie bijdragen daar ik nog niet zo lang moderator ben en ik niet alles weet wat er in het verleden is gebeurd (history). Dus daar zullen anderen wat aan moeten toevoegen.

Kan iemand dit erbij zetten en even vertalen. Ken wel wat Engels maar niet goed genoeg om dit even snel om te zetten.
Dank bij voorbaat.

Hier citeer ik het bericht dat ik neergezet heb in het nieuwe gesloten gedeelte van het Forumteam:


Citaat
Heb hier even een probeersel van een verslag. Wat denken jullie ervan?
Commentaar en Hulp welkom!!!


Citaat
Het Forum Ubuntu-NL heeft enkele aanpassingen gehad qua indeling.
Zo zijn de subonderdelen van Vertalingen - Documentatie - Promotie - Artwork zijn volledig opengesteld zodat iedereen die wil kan meewerken zonder zich eerst te moeten aanmelden als teamlid.
Dus ook leden die meer in andere teams werkzaam zijn kunnen zo toch gemakkelijk een bijdrage leveren naar de andere teams toe.

Het Offtopic subonderdeel is ook iets naar beneden geschoven om er minder de aandacht op te verstigen.

Er is ook een Vraag een Aanbod bijgekomen. Dit doet dienst als ruil/verkoop punt i.v.m. hardware die geregistreerde leden onder elkaar kunnen verkopen. Een soort van vriendendienst. (Speciale prijsjes ;) )

We hadden een "Board CC & Forumafvaardiging" waarin afgevaardigden van de gewone leden bepaalde zaken konden bespreken samen met de CC.
Dit board is nu geheel opengesteld zodat iedereen (geregistreerde leden) zijn mening over allerlei onderwerpen kan uiten en bijdragen tot een betere en opener community. dit gaat goed. De leden gedragen zich hier uitstekend. Het idee hierachter is dus niet om te discuteren met elkaar ("gelijk willen hebben") maar om te luisteren naar elkaar en dus een goed gesprek te hebben.

Het LoCo-team forumonderdeel waar de 'oude' teams konden overleggen en ook de moderators konden overleggen is nu gesplitst. In die zin dat alle berichten die in verband staan met het overleg van de moderatoren (ban, overleg i.v.m. de gemelde berichten, enz...) zijn verplaatst naar een gesloten topic waar enkel de moderators toegang toe hebben. Zodanig dat men vrijuit kan praten en voor en tegen kan uiten. Zodat de leden niet te weten komen wie nu voor of tegen een bepaalde beslissing was/is. Zo worden de moderators beschermt tegen eventuele "boze reacties" van leden.

Ook het moderator team is veranderd van naam en uitgebreid met de oude leden van de Forumafvaardiging. Wel te verstaan degenen die dit wensten. Zij vormen nu het: Forumteam. Wat beter omschrijft wat de functie inhoud. Moderator is meer iemand die een gesprek constant volgt en ingrijpt waar nodig. Dit is niet mogelijk op dit forum omdat er niet altijd een verantwoordelijke daarvoor aanwezig is. Daar wij vrijwilligers zijn kunnen we maar aanwezig zijn in onze vrije tijd. Het Forumteam overlegt zoveel mogelijk eerst voor actie ondernomen word bij bepaalde overtredingen. Of men rapporteert na de ingreep zodat ieder lid van het Forumteam weet wat er gebeurd is.

Daar er nogal wat verloop is geweest bij het moderatorteam en de veranderingen van het Forum om meer openheid te creëren zijn we nog volop bezig om te groeien en op één lijn te komen. Wat natuurlijk niet altijd vanzelfsprekend is. Maar we zijn op de goede weg.


Hierbij nog wat statistieken of zo en ...






Ik heb een vertaling van jouw stuk toegevoegd aan de wikipagina. Suggesties en verbeteringen zijn welkom!
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Offline heir4c

  • Lid
Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #14 Gepost op: 2010/10/19, 22:27:16 »
Bedankt Sense!

Nu ik het even gelezen heb een kleine opmerking: Voor zover mijn Engelse kennis:
Citaat
Our time is limited since we are volunteers.

Moet die 'since' niet 'because' zijn?
« Laatst bewerkt op: 2010/10/19, 22:35:09 door heir4c »
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #15 Gepost op: 2010/10/20, 07:38:24 »
Een voorbeeld zoals wij het ook zouden kunnen doen, de pagina van het Nicaraguaanse team: https://wiki.ubuntu.com/NicaraguanTeam/ReApproval2010

Wow...  :o

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #16 Gepost op: 2010/10/20, 13:37:40 »
Bedankt Sense!

Nu ik het even gelezen heb een kleine opmerking: Voor zover mijn Engelse kennis:
Citaat
Our time is limited since we are volunteers.

Moet die 'since' niet 'because' zijn?

Hier betekent het precies hetzelfde.

Offline heir4c

  • Lid
Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #17 Gepost op: 2010/10/20, 17:24:11 »
Hier betekent het precies hetzelfde.
Ok.
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Offline heir4c

  • Lid
Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #18 Gepost op: 2010/10/20, 17:26:56 »
Een voorbeeld zoals wij het ook zouden kunnen doen, de pagina van het Nicaraguaanse team: https://wiki.ubuntu.com/NicaraguanTeam/ReApproval2010

Wow...  :o

Zo zou onze startpagina er kunnen uitzien. Een overzicht van alles wat gebeurd en van de teams met van daaruit linken die leiden naar de wiki, forum, irc enz. Nu staat alles wel ergens maar raak je er niet bij of vind je het niet eens.
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #19 Gepost op: 2010/10/20, 20:21:41 »
Zoiets had ik ook voorgesteld in mijn topic Ideeën voor Ubuntu-NL, alleen de enige die reageerde was Luuk en die vond het niks.
Ik ben ervoor om het zo te maken :)

Offline Double12

  • Lid
Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #20 Gepost op: 2010/10/20, 22:57:21 »
Is het prikbord ook een team? In dat geval moet ik er namelijk wat over schrijven. Het prikbord valt nu onder de Vertegenwoordiger Schrijvers maar is wel een aparte activiteit.

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #21 Gepost op: 2010/10/20, 23:21:14 »
Is het prikbord ook een team? In dat geval moet ik er namelijk wat over schrijven. Het prikbord valt nu onder de Vertegenwoordiger Schrijvers maar is wel een aparte activiteit.

Ja, Prikbord en Webteam zijn ook teams.

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #22 Gepost op: 2010/10/20, 23:23:29 »
Voeg zeker het prikbord toe. :)

Het prikbord: http://prikbord.ubuntu-nl.org/
Klik links bovenin op Documentatie

Offline Double12

  • Lid
Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #23 Gepost op: 2010/10/21, 22:06:49 »
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/HerkeuringUbuntuNL#Newspagemaintainanceteam

Herkennen jullie je in mijn visie op het prikbord? Graag commentaar of zelf uitbreiden.

Re: Verzamelen informatie herkeuringspagina Ubuntu NL
« Reactie #24 Gepost op: 2010/10/21, 23:09:34 »
@Double12: Ik herken me er volledig in :) Goed geschreven :)

Het enige wat er nu nog mist vind ik op die pagina zijn foto's.