Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kompozer vraagje  (gelezen 842 keer)

Kompozer vraagje
« Gepost op: 2007/08/26, 20:45:37 »
Hallo,

Ik ben net begonnen met Kompozer, en het lukt me wel om text op mijn website te krijgen, maar als ik een Image toevoeg, verschijnt deze wel in kompozer, maar niet op mijn website. Weet iemand wat ik fout doe?

GrTn, Frank
Mac OS X  El Capitan  dualboot met Ubuntu 15.10

Kompozer vraagje
« Reactie #1 Gepost op: 2007/08/26, 21:07:18 »
Citaat van: frankje
Hallo,

Ik ben net begonnen met Kompozer, en het lukt me wel om text op mijn website te krijgen, maar als ik een Image toevoeg, verschijnt deze wel in kompozer, maar niet op mijn website. Weet iemand wat ik fout doe?

GrTn, Frank
heb je toevallig niet de src naar je eigen computer staan ?

Kompozer vraagje
« Reactie #2 Gepost op: 2007/08/27, 11:40:19 »
gewoon die afbeelding mee uploaden naar uw webstek samen met de index.html

Offline Dave

  • Lid
Kompozer vraagje
« Reactie #3 Gepost op: 2007/08/27, 13:24:25 »
standaard gaat de verwijzing naar de map op je computer.
Bij het invoegen staat er de mogelijkheid om wat aan of uit te vinken wat ik zo herinner. op de computer dezelfde map structuur maakt het makkelijker.

Offline Pfoeh

  • Lid
Kompozer vraagje
« Reactie #4 Gepost op: 2008/03/13, 07:36:30 »
Voor mij werkte de tip van Dave.
Foto's "los" uploaden werkte bij mij niet.
Na het uploaden van de komplete map met foto's werkte het ineens wel.
Bij afbeeldingseigenschappen heb ik een vinkje staan bij "url is relatieft.o.v. paginalocatie" .

Ik zie trouwens net dat dit draadje al wat ouder is. Toch even op gereageerd omdat het me wat hoofdbrekens heeft gekost om e.e.a. werkbaar te krijgen.

Gr.
Jeroen
Linux Registered user 485465

Beperkingen voor het vervoer van gevaarlijke stoffen, genoemd onder Tunnelcategorie E in randnummer 1.9.5.2.2. van bijlage 1, gelden voor de ArenAtunnel, gelegen onder de Amsterdam ArenA, te Amsterdam.