Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Instagram op Lubuntu  (gelezen 520 keer)

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Instagram op Lubuntu
« Gepost op: 2014/07/27, 16:50:52 »
Ik heb me zojuist op Instagram geregistreerd via mijn tablet. Ik heb namelijk maar een vrij eenvoudige smartphone. Die maakt geen geschikte foto's en de tablet ook niet echt. Die maak ik noodgedwongen dus maar met een fototoestel en daarna maak ik ze  natuurlijk met GIMP pas voor het doel.

De hamvraag is nu: Zijn er programma's om die foto's vanaf mijn PC te uploaden? Er staat wel wat in de repo, maar wat is dan een goede?
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Re: Instagram op Lubuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2014/07/27, 20:21:15 »
Er is nog niet echt een app die kan uploaden naar Instagram vanaf de PC (tenzij je Windows 8 in dual-boot hebt, daar is er wel eentje). Beste wat je kan doen is de foto in kwestie opsturen naar je tablet en vanaf daar posten.

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Instagram op Lubuntu
« Reactie #2 Gepost op: 2014/07/27, 21:06:27 »
Txs!
Het dualboot gebeuren heb ik (puur persoonlijk, hoor) al ver achter me gelaten

Met nog een stevige zoekactie zou het een workaround kunnen zijn de foto's in mijn Dropbox account te zetten om ze dan vanaf de tablet te uploaden. Wel een beetje omslachtig. Maar ik snap Instagram ook wel, die wil het beperkt houden tot foto's van camera's.
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021