Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Commando's voor txt file naar mm file overzetten  (gelezen 739 keer)

Commando's voor txt file naar mm file overzetten
« Gepost op: 2009/06/13, 18:32:47 »
Ik heb zojuist de nieuwe versie van ubuntu (en edubuntu) en ik maak wel eens gebruik van mindmaps. een vriend van me van lang geleden kende een commando waarmee je in een terminal een txt-file naar een mm-file over kon zetten, maar ik heb geen idee hoe dat moest. Weten jullie welk commando dat is?
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Re: Commando's voor txt file naar mm file overzetten
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/13, 23:52:18 »
Niemand een idee? ???
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Re: Commando's voor txt file naar mm file overzetten
« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/14, 00:15:15 »
Rustig maar :). 5 uurtjes wachten is nu ook niet echt lang...

Re: Commando's voor txt file naar mm file overzetten
« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/14, 09:50:04 »
Ik was bang dat het topic zo op latere pagina's terecht kwam en niemand het meer zou lezen  :P
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Re: Commando's voor txt file naar mm file overzetten
« Reactie #4 Gepost op: 2009/06/14, 10:03:33 »
Als iedereen zo denkt, dan word alles omhoog geduwd :).

Gewoon rustig afwachten. Er zal wel iemand voorbijkomen met een antwoord of tip.

Re: Commando's voor txt file naar mm file overzetten
« Reactie #5 Gepost op: 2009/06/14, 10:05:36 »
Ja inderdaad...  :evil: Ik ga wel rustig wachten... als iemand het weet, ik heb zelf al op internet gezocht maar kon het nergens vinden...
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Offline track

  • Lid
Re: Commando's voor txt file naar mm file overzetten
« Reactie #6 Gepost op: 2009/06/28, 14:29:47 »
Hoi Ginny,

nu was het toch "iets" langer wachten...  En toch: hebje soms hier iets aan:   ?
http://freemind.sourceforge.net/wiki/index.php/Import_and_export_to_other_applications#Text_.E2.86.92_FreeMind

Anders, wat is het formaat van de tekst die je wilt importeren ?

track