Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Zoeken naar ongelezen berichten BINNEN een bepaald forumonderdeel  (gelezen 1509 keer)

Offline Jenske

  • Lid
Ik ben, zoals waarschijnlijk velen, enkele weken met vakantie geweest. Daardoor heb ik nu 22 pagina's ongelezen topics in het NL Ubuntu-forum te verwerken. Teveel voor een simpele Belg als ikzelf.

Ik krijg dus telkens ALLE ongelezen topics te zien van alle deelfora.

Deze ongelezen antwoorden interesseren me niet allemaal en ik zou dus in feite liever enkel de door mij ongelezen topics willen filteren die zich bevinden in het deelforum "foto- en videobewerking". Kan ik dat vlot instellen? En hoe dan?
« Laatst bewerkt op: 2014/08/08, 16:14:40 door Jenske »
.. Kubuntu 23.10 op een ...
.. geen idee welk computermerk, 32 Gbyte RAM, 4 Gbyte video-RAM

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Zoeken naar ongelezen berichten BINNEN een bepaald forumonderdeel
« Reactie #1 Gepost op: 2014/08/03, 08:58:29 »
Klik op de hoofdpagina op het icoon dat voor het forumonderdeel staat.
In jouw geval dus http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=unread;board=23.0;children

Als er nieuwe antwoorden zijn is het icoon oranje, heb je alles gelezen dan is het grijs.

Offline Jenske

  • Lid
Merci.

Ik heb me overigens krom gezocht naar de beroemde/beruchte "opgelost-toets" of knop, maar niet gevonden. Dat zou toch echt eens moeten worden vereenvoudigd. Als je in het forum het woord "opgelost" als zoekterm intikt (om dus uit te zoeken hoe je een topic als opgelost moet aanduiden, krijg je zo goed als elke topic te lezen, aangezien heel wat topics het woord "opgelost" bevatten.
.. Kubuntu 23.10 op een ...
.. geen idee welk computermerk, 32 Gbyte RAM, 4 Gbyte video-RAM