Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Super traag internet en download op ubuntu 11.04  (gelezen 753 keer)

Offline demonoid

  • Lid
Super traag internet en download op ubuntu 11.04
« Gepost op: 2011/07/01, 14:49:29 »
kan iemand mij helpen. ik heb ubuntu op mijn laptop geinstalleerd alleen het internet is super traag het duurt soms wel 50 sec voor dat hij bvb google.nl heeft geopend.
het downloaden van nieuwe programma gaat ook super langzaam. nu heb ik op internet gelezen dat meer mensen hier problemen mee hebben.
kan iemand mij aub helpen want ik vind ubuntu super fijn alleen het internet moet gewoon normaal werken.

Kort samengevat mijn internet is super langzaam (ligt niet aan router want andere computers en windows op laptop werken prima).

m.v.g. demonoid
Graag met spoed antwoord vanwege vakantie morgen

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Super traag internet en download op ubuntu 11.04
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/01, 16:02:42 »
Dubbelpost, aangezien de verplaatslink  bij sub-board Ubuntu-NL naar de andere verwijst (http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/ubuntu-11-04-super-traag-internet-en-download-snelheid/msg744630/#msg744630), gaat deze op slot.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]