Ondersteuning > Installatie

Deel harde schijf gewist na installatie

(1/3) > >>

Miamigo:
Heb een deel van mijn harde schijf gewist na installatie van Linux Ubuntu. Deze zijn door Linux overschreven. Kan ik deze gegevens nog weer terughalen. In windows worden de headers weggehaald en is er een programma om de gewiste bestanden weer terug te halen, mits niet overschreven. Is er voor Linux ook een programma om gewiste bestanden terug te halen?

partyrabbit:
Ja dat is er. Er zijn recovery programma's voor linux.
Maar ... als linux ze overschreven heeft vraag ik me af of ze nog compleet te recoveren zijn (zoals dat ook in win dan niet meer volledig lukt als alleen de headers er nog zijn).
Maar valt altijd te proberen natuurlijk. Niet geschoten is altijd mis.

Miamigo:

--- Citaat van: partyrabbit op 2023/09/13, 14:59:34 ---Ja dat is er. Er zijn recovery programma's voor linux.
Maar ... als linux ze overschreven heeft vraag ik me af of ze nog compleet te recoveren zijn (zoals dat ook in win dan niet meer volledig lukt als alleen de headers er nog zijn).
Maar valt altijd te proberen natuurlijk. Niet geschoten is altijd mis.

--- Einde van citaat ---
Welke programma's zijn dat dan?  En kan ik die ergens downloaden.

partyrabbit:
Even op dit forum zoeken naar 'recovery' (al vaker besproken) of op internet naar 'linux recovery software'.
Of even wachten tot anderen goede opties op gooien.

Zelf al lang niet nodig gehad dus ik kan je nu niet meteen een antwoord geven. Ze zijn er zeker, en wat ik zag werkte prima.

Miamigo:
Ik heb al gezocht op internet naar gratis recovery programma's voor Linux, maar de meeste konden wel Linux bestanden herstellen maar kan ik alleen maar installeren in windows. Ga nu even kijken op de zoekfunctie in dit forum.
Bedankt voor de informatie.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie