Interactief > Ubuntu-NL

Ubuntu support negatief in het nieuws in Linux Magazine (juli 2017)

(1/4) > >>

rman:
Op bladzijde 4   is te lezen hoe een nieuwe Ubuntu gebruiker niet tevreden is over de support van de Ubuntu nl gemeenschap. De redactie schrijft ten slotte:

Linux Magazine geeft niet hoog op over de ondersteuning van Ubuntu groepen. We zijn wel te spreken over Ubuntu als distro. Community' s komen soms best onprofessioneel over, dat komt vaak doordat het vrijwilligers zijn.

Vind ik best heel opmerkelijk.
Wat is jullie mening?

vorsprungdurchbetrug:
Ik ben het niet mee eens,
op dit forum wordt je goed geholpen, op Linuxmint forum ook.
Er zijn steunpunten via dit forum waar je terecht kan, wel kan het zijn dat deze niet bij jou in de buurt zijn.
Daarnaast zijn ook computerzaken waar Linux (ik gooi alles op hoop) kennis aanwezig is, op internet zijn bedrijven die je verder helpen met Linux problemen.
Bij computerzaken en bedrijven die je via internet vind is die hulp te betalen, uiteraard.
Daarnaast zijn bij afdelingen van PTCC ook mensen die kennis hebben van Linux.


HWE64:

--- Citaat van: rman op 2017/08/06, 15:44:22 ---Op bladzijde 4   is te lezen hoe een nieuwe Ubuntu gebruiker niet tevreden is over de support van de Ubuntu nl gemeenschap. De redactie schrijft ten slotte:

Linux Magazine geeft niet hoog op over de ondersteuning van Ubuntu groepen. We zijn wel te spreken over Ubuntu als distro. Community' s komen soms best onprofessioneel over, dat komt vaak doordat het vrijwilligers zijn.

Vind ik best heel opmerkelijk.
Wat is jullie mening?

--- Einde van citaat ---
Ik ga hier beslist op reageren. Ik had dit nog niet gelezen en ben boos  :evil: :evil: over de uitspraken die Linux magazine (Marcel Beelen) doet over het Forum. Ik heb (nog) een abonnement :evil:.

testcees:

--- Citaat van: HWE64 op 2017/08/06, 17:21:01 ---Ik had dit nog niet gelezen en ben boos  :evil: :evil: over de uitspraken die Linux magazine (Marcel Beelen) doet over het Forum.

--- Einde van citaat ---
Een community is meer dan een forum maar als de uitspraak over dit forum gaat ben ik het er helemaal mee eens. Ubuntu is een prima distro maar voor vragen over, of ondersteuning bij, professioneel gebruik van Ubuntu moet je vooral niet op dit Ubuntu-NL forum zijn (of je daarvoor bij Linux Magazine moet weet ik niet, die organisatie ken ik niet).

pederoco:
Weer een inkoppertje, testcees!
Reken daar maar op.
Al ben ik niet diegene.
Ik hou me verder van dit soort discussies.
Excuus daarvoor.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie