Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Folder toevoegen aan places status indicator in gnome 40  (gelezen 567 keer)

Offline bart85

  • Lid
Folder toevoegen aan places status indicator in gnome 40
« Gepost op: 2021/10/17, 16:49:25 »
Ik wil graag een Folder toevoegen aan places status indicator in gnome 40. In dit menu kan ik direct naar een folder toegaan in de file manager. Is het mogelijk om er folders aan toe te voegen?
Dit in gnome 40 van Arch Linux
Je leert maar mooi over weg gaan met de commandline. Geen grafische toepassingen voor systeembeheer.
You can never make a system 100% secure unless you unplug the machine from all networks, turn it off, lock it in a safe, smother it in concrete and never use it.

Offline vanadium

  • Lid
Re: Folder toevoegen aan places status indicator in gnome 40
« Reactie #1 Gepost op: 2021/10/17, 17:00:12 »
Ik vermoed dat die extensie je Bladwijzers in bestandsbeheer meeneemt. Maak eens een bladwijzer naar die folder in Bestandsbeheer. Ik denk dat die dan ook in het menu zal verschijnen (indien niet, log eens uit en dan weer in).

Offline bart85

  • Lid
Re: Folder toevoegen aan places status indicator in gnome 40
« Reactie #2 Gepost op: 2021/10/17, 17:52:09 »
Super. Het is gelukt
Je leert maar mooi over weg gaan met de commandline. Geen grafische toepassingen voor systeembeheer.
You can never make a system 100% secure unless you unplug the machine from all networks, turn it off, lock it in a safe, smother it in concrete and never use it.