Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Keuzeknoppen opstarten niet zichtbaar.  (gelezen 522 keer)

Keuzeknoppen opstarten niet zichtbaar.
« Gepost op: 2012/05/21, 14:48:59 »
Ik tracht 12.04 te installeren van CD. Ik krijg in het opstartscherm de keuze tussen Ubuntu uitproberen en Ubuntu installeren,  en klik op deze laatste. In het volgende scherm zie ik de knoppen Afsluiten, Terug en Verder niet, maar door 3 maal Tab te drukken weet ik dat ik Knop Verder selecteer. In het volgende scherm kan ik selecteren om naar 12.04 te upgraden, maar wederom zie ik geen Afsluiten, Terug en Verder knop. Hier kan ik ook niet met Tab of Enter deze knoppen aangeven.
In mijn bios kan ik geen schermresolutie opgeven.
Hoe kan ik het volledige scherm zichtbaar maken, zodat ik op de keuzeknoppen kan klikken.

Re: Keuzeknoppen opstarten niet zichtbaar.
« Reactie #1 Gepost op: 2012/05/21, 15:03:20 »
Ik kan me vergissen (installeer niet dagelijks) maar hebben die dialoogvenster geen knoppen voor minimaliseren / maximaliseren? Zo niet, misschien heb je die wel als je eerst op 'Ubuntu uitproberen' klikt en dan na opstarten de installatie procedure start?

Als je namelijk op maximaliseren klikt dan wordt het dialoogvenster schermvullend, incl de aanwezige knoppen.


Re: Keuzeknoppen opstarten niet zichtbaar.
« Reactie #2 Gepost op: 2012/05/21, 15:06:06 »
@DirkJan Zowel op het eerste als tweede deel van je bericht is het antwoord negatief.