Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Automatisch Abonneren  (gelezen 2183 keer)

lordwodan

  • Gast
Automatisch Abonneren
« Gepost op: 2007/08/23, 11:50:14 »
Ik heb gezocht bij alle mogelijke profiel instellingen maar waar kan ik aangeven dat ik standaard op de hoogte gebracht wil worden van topics waarin ik gereageerd heb?

Cobuntu

  • Gast
Automatisch Abonneren
« Reactie #1 Gepost op: 2007/08/23, 11:52:32 »
Hallo Lordwodan,

dan moet je kiezen: Abonneren op onderwerp (links aan het einde van het topic)

Je krijgt dan een e-mail(s) toegestuurd als er een reactie is.

Mvg, Cobuntu

Automatisch Abonneren
« Reactie #2 Gepost op: 2007/08/23, 12:00:59 »
Ik heb wel gemerkt dat je mail-box nogal snel overspoeld wordt. Kies vooral voor de optie om niet de platte-tekst versie van de reacties bij te voegen: anders is het plezier van het surfen op dit forum er voor een stuk af.
Is het overigens niet mogelijk om een abonnement te nemen, maar zonder e-mails ?  Iets in de zin van "Onderwerpen waarin je geïnteresseerd bent".  Als je dan iets hebt aangeduid omdat het je interesse had, maar er komt weinig of geen reactie op, kun je het na een paar dagen toch nog gemakkelijk terugvinden en moet je niet heel die titel onthouden, of het onderwerp tussen die overvloed van Bladwijzers zetten in Firefox.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Cobuntu

  • Gast
Automatisch Abonneren
« Reactie #3 Gepost op: 2007/08/23, 12:06:42 »
Er is een optie als je op het forum komt:

Laat onderwerpen zien waarop ik ben geabonneerd (helemaal onderaan bij Index)

Dan krijg je wel nog steeds e-mails.

Mvg, Cobuntu

lordwodan

  • Gast
Automatisch Abonneren
« Reactie #4 Gepost op: 2007/08/23, 12:16:00 »
Citaat van: Cobuntu
Hallo Lordwodan,

dan moet je kiezen: Abonneren op onderwerp (links aan het einde van het topic)

Je krijgt dan een e-mail(s) toegestuurd als er een reactie is.

Mvg, Cobuntu
Dat is dus het punt. Ik vergeet dat nog wel eens aan te vinken, zeker wanneer ik vaker in dat topic gereageerd heb.

Het kan dus niet standaard aan staan?

Cobuntu

  • Gast
Automatisch Abonneren
« Reactie #5 Gepost op: 2007/08/23, 12:22:33 »
Citaat van: lordwodan
Citaat van: Cobuntu
Hallo Lordwodan,

dan moet je kiezen: Abonneren op onderwerp (links aan het einde van het topic)

Je krijgt dan een e-mail(s) toegestuurd als er een reactie is.

Mvg, Cobuntu
Dat is dus het punt. Ik vergeet dat nog wel eens aan te vinken, zeker wanneer ik vaker in dat topic gereageerd heb.

Het kan dus niet standaard aan staan?
Nee, helaas kan dat nog niet standaard. Misschien kun je het aan de Admin vragen. Maar sommige mensen vinden het niet fijn, als ze veel e-mails krijgen, vandaar. Als er in het profiel een automatisch abonneren optie zou zijn, met de keuze of je wel of niet e-mails wilt ontvangen zou het geweldig zijn :)

Mvg, Cobuntu

Offline KenSentMe

  • Lid
    • http://www.vandenieuwenhof.nl
Automatisch Abonneren
« Reactie #6 Gepost op: 2007/08/23, 12:31:43 »
Het internationale forum ubuntuforums.org heeft deze optie wel, daarbij kun je zelf aangeven of je automatisch wilt worden geabonneerd op je eigen topics. Daarbij kun je dan instellen of je ook mail wilt ontvangen.

lordwodan

  • Gast
Automatisch Abonneren
« Reactie #7 Gepost op: 2007/08/23, 12:39:48 »
Citaat van: Cobuntu
Citaat van: lordwodan
Citaat van: Cobuntu
Hallo Lordwodan,

dan moet je kiezen: Abonneren op onderwerp (links aan het einde van het topic)

Je krijgt dan een e-mail(s) toegestuurd als er een reactie is.

Mvg, Cobuntu
Dat is dus het punt. Ik vergeet dat nog wel eens aan te vinken, zeker wanneer ik vaker in dat topic gereageerd heb.

Het kan dus niet standaard aan staan?
Nee, helaas kan dat nog niet standaard. Misschien kun je het aan de Admin vragen. Maar sommige mensen vinden het niet fijn, als ze veel e-mails krijgen, vandaar. Als er in het profiel een automatisch abonneren optie zou zijn, met de keuze of je wel of niet e-mails wilt ontvangen zou het geweldig zijn :)

Mvg, Cobuntu
Ja precies. Soms raak ik wel eens wat uit het hoog en dat vind ik zonde voor de personen die op mijn vraag reageren.

Cobuntu

  • Gast
Automatisch Abonneren
« Reactie #8 Gepost op: 2007/08/23, 12:47:33 »
Citaat van: lordwodan
Citaat van: Cobuntu
Citaat van: lordwodan
Dat is dus het punt. Ik vergeet dat nog wel eens aan te vinken, zeker wanneer ik vaker in dat topic gereageerd heb.

Het kan dus niet standaard aan staan?
Nee, helaas kan dat nog niet standaard. Misschien kun je het aan de Admin vragen. Maar sommige mensen vinden het niet fijn, als ze veel e-mails krijgen, vandaar. Als er in het profiel een automatisch abonneren optie zou zijn, met de keuze of je wel of niet e-mails wilt ontvangen zou het geweldig zijn :)

Mvg, Cobuntu
Ja precies. Soms raak ik wel eens wat uit het hoog en dat vind ik zonde voor de personen die op mijn vraag reageren.
Ja dat ben ik met je eens, dan is op het moment abonneren de beste optie.Je kunt natuurlijk ook van alle topic waar jij een post hebt geplaatst de link onthouden (bijv.: dit topic: http://forum.ubuntu-nl.org/topic/13885/1) Dat is ook een manier, en dan krijg je geen e-mails. Dat is wel iets meer werk.

Mvg, Cobuntu

Automatisch Abonneren
« Reactie #9 Gepost op: 2007/08/23, 12:56:06 »
Het gaat bij mij om een mengeling van de twee: al dan niet automatisch abonneren op je eigen onderwerpen (of de keuze-mogelijkheid: "Toon je eigen onderwerpen", wat meer beperkend is dan het huidige "Toon je eigen bijdragen") en de mogelijkheid om te abonneren op andere onderwerpen, maar met de keuze om geen e-mails te ontvangen.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline profoX

  • Lid
    • wesley
    • Lionslink
Automatisch Abonneren
« Reactie #10 Gepost op: 2007/08/23, 15:23:56 »
De Ubuntu-NL website is zeer dynamisch, maar momenteel is er niemand aanwezig die aan de nodige bestanden kan om patches effectief toe te brengen. We hopen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen, maar dat zal misschien pas eind september zijn.

Intussen kan je eventueel blueprints aanmaken of bugs melden via https://launchpad.net/ubuntu-nl-website
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)