Teams > Artwork

Ubuntu-NL Mascotte

<< < (2/6) > >>

Tom:

--- Citaat van: Gijsbert op 2011/10/13, 00:44:29 ---Goed idee Thomas,
Een (fantasie) dier(en) is ook mogelijk, bijv. de dieren gebruikt voor de afgelopen versies of een dier met eigenschappen in overeenstemming met de Ubuntu filisofie, bijvoorbeeld voor het idee, een of meerdere wolven, de w is toch voorlopig nog niet aan de beurt. Wolven zijn sociale dieren die in roedels leven die strikt georganiseerd zijn. De wolf kent een grote verscheidenheid aan expressiemogelijkheden, waaronder geluiden. Het bekende huilen is vooral bedoeld om te communiceren over langere afstanden.

--- Einde van citaat ---
Ook mijn favoriete dier dus ook een mooi en goed idee.

emiel1976:

--- Citaat van: Thomas de Graaff op 2011/10/14, 12:12:18 ---Misschien is dit trouwens wel een idee dat beter internationaal gedropped kan worden? Ik kan me voorstellen dat een Ubuntu mascotte door meer LoCo's leuk gevonden zou worden. Het zou den wellicht een mascotte kunnen zijn die een "Lokaal" jasje zou kunnen aantrekken. Wie weet een wedstrijd organiseren internationaal voor een mascotte ontwerp oid?

--- Einde van citaat ---

Ik zou beginnen om te kijken of het hier lukt en als het lukt kun je het als nog internationaal gaan.
Persoonlijk zou ik kijken naar een mascotte die bij het land past en als het dan om een dier gaat, dan kun je, je daar ook richten op het dier wat bij een land hoort.
Dan krijg je straks een hele dieren bende zoals nu eigenlijk al is met de verschillende dieren namen die ze al hebben gebruikt.
Krijg je een soort vlagje van ieder land in de vorm van een dier.
Kun je ook nog voor Lubuntu, Xubuntu en Kubuntu er ook nog 1 van maken zodat je een soort familie hebt maar die je ook los kunt gebruiken.
Wel de dieren de eigenschappen geven van iedere distro.

emiel1976:
@Thomas de Graaff, Bedoel je zo iets als het Android figuurtje?

Thomas de Graaff:
Idd. zoiets bedoel ik met een mascotte. :)

Luuk58:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie