Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: OPGELOST : Chromium startpagina button werkt niet correct  (gelezen 988 keer)

OPGELOST : Chromium startpagina button werkt niet correct
« Gepost op: 2012/10/31, 20:44:52 »
Naar bijna volledige tevredenheid gebruik ik Chromium (versie 20.0.1132.47) onder Lubuntu 12.04 . Het irritante is dat op mijn desktop de ingestelde homebutton/startpagina knop niet wilt werken. Steeds opent die nu irritante chrome webstore pagina. Bij instellingen -> bij opstarten ->  een specifieke pagina openen heb ik http://www.google.nl toegevoegd. Ondanks dat opent nog steeds de webstore pagina. Heeft iemand hier een oplossing voor kunnen vinden of ben ik de enige met dit probleem. Als tijdelijke oplossing maar google op de bladwijzerbalk gezet.
« Laatst bewerkt op: 2012/11/01, 20:31:00 door Cyberneticbrain »
Shuttle SA76G2 - TBS6981 - Ubuntu Server 14.04 Mythbackend/Oscam, Asrock ion 330 Mythbuntu 14.04 frontend en meer.....

Offline RikRik

  • Lid
Re: Chromium startpagina button werkt niet correct
« Reactie #1 Gepost op: 2012/10/31, 21:43:06 »
Naar bijna volledige tevredenheid gebruik ik Chromium (versie 20.0.1132.47) onder Lubuntu 12.04 . Het irritante is dat op mijn desktop de ingestelde homebutton/startpagina knop niet wilt werken. Steeds opent die nu irritante chrome webstore pagina. Bij instellingen -> bij opstarten ->  een specifieke pagina openen heb ik http://www.google.nl toegevoegd. Ondanks dat opent nog steeds de webstore pagina. Heeft iemand hier een oplossing voor kunnen vinden of ben ik de enige met dit probleem. Als tijdelijke oplossing maar google op de bladwijzerbalk gezet.
Ik gebruik Google Chrome en heb dus ook een Google. nl  in m'n bladwijzerbalk staan.
Je kan met  instellingen de optie:  'De bladwijzerbalk altijd weergeven'  aanvinken.
De Startbutton gebruik ik eigenlijk nooit en ervaar het ook niet als een irritant probleem.

Offline RikRik

  • Lid
Re: Chromium startpagina button werkt niet correct
« Reactie #2 Gepost op: 2012/10/31, 21:49:59 »
Ik heb het gevonden, ga naar instellingen en vink de startkop uit / de startknop wordt nu niet meer weergeven
Vink vervolgens de startknop weer aan en voer opnieuw google.nl in. Nu werkt het wel   De startknop opent nu google.nl  :)

Re: Chromium startpagina button werkt niet correct
« Reactie #3 Gepost op: 2012/11/01, 20:30:19 »
RikRik bedankt voor je reactie/oplossing. Naar aanleiding daarvan heb ik de button ook weg geklikt en weer aan en bij openen ander tabblad ook google gezet. Hierop werkte het bij mij ook (weer).
Kennelijk moest er even een bit goedvallen bij Chromium :-)
Shuttle SA76G2 - TBS6981 - Ubuntu Server 14.04 Mythbackend/Oscam, Asrock ion 330 Mythbuntu 14.04 frontend en meer.....