Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: iso bestand openen  (gelezen 14212 keer)

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: iso bestand openen
« Reactie #25 Gepost op: 2009/08/04, 19:40:39 »
dit topic gaat nergens meer over, en met de info van TS kan niemand iets.

roeter zou je voortaan in je openingspost willen vertellen wat je probleem is, welke ubuntu versie [8.04/8.10 of 9.04 ] je gebruikt icm welke desktop [gnome/kde of xfce].

je ziet dit roept alleen maar rotzooi op en je bent nog geen steek verder.


laat dit topic maar verzanden of open de benodigde info, anders beland dit draadje zometeen nog in offtopic of komt er een slotje op oid.

Offline ivo

  • Lid
Re: iso bestand openen
« Reactie #26 Gepost op: 2009/08/04, 21:43:26 »
....... terwijl je geeneens weet over welke iso het gaat

Nou, ook Ivo schreef iets dergelijks, namelijk dat het een iso van een Windows XP installatie cd was. Ik heb alle berichten boven het zijne nog eens teruggelezen maar zag nergens staan om wat voor iso het ging, dus ik dacht: Ivo kent de topic starter en weet om wat voor iso het gaat. Maar volgens de topic starter gaat het om een game. ??? En daarna 'weet' Cumulus zeker dat het om een illegale, want: gedownloade, iso gaat..........
Hoezo, merkwaardige topic? =D =D =D

Nu maar hopen dat de topic starter iets heeft aan de link die Ubby gaf. ;)

Iemand ging er zonder verdere info vanuit die iso wel met VLC geopend zou kunnen worden.
Ik dacht dat te ontkrachten door te stellen dat het een XP iso is.
Niemand stelde mij echter de vraag hoe ik dat wist, waardoor mijn actie zijn doel voorbij schoot.

Zo zie je maar, hoe je met 1 woordje een hele discussie kunt starten.
Ik zou dit topic afsluiten en de opener een bericht sturen dat ie zijn vraag opnieu maar dan helder moet stellen.
Zijn er nog moddertor vacatures?
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline ivo

  • Lid
Re: iso bestand openen
« Reactie #27 Gepost op: 2009/08/04, 21:57:32 »
Zijn er nog moddertor vacatures?
hoezo? wil je solliciteren? lijkt mij niet verstandig, topicstarter geeft aan dat het om een game gaat en jij hebt het over een xp

Even goed kijken svp. Mijn grapje met XP vond eerder plaats dan dat gemeld werd dat het een game is. Ik kon het dus niet weten.

Dus het lijkt me niet verstandig dat jij beoordeelt of ik wel of niet moet solliciteren  ;)

There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: iso bestand openen
« Reactie #28 Gepost op: 2009/08/04, 22:06:31 »

Zijn er nog moddertor vacatures?


nope, maar het staat je vrij een open sollicitatie te sturen, al zou ik dan eerst even naar de juiste spelling kijken anders komt t zo knullig over ;)

en idd ik zat er al over te denken en gaf het topic het voordeel van de twijfel maar blijkbaar wordt dit een BS topic dus slotje, helaas.

TS kan een nieuw topic starten met relevante informatie en kan dan ook serieuze hulp verwachten neem ik aan.