Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Foutje in VirtualBox OSE  (gelezen 2738 keer)

Foutje in VirtualBox OSE
« Gepost op: 2011/06/18, 11:08:12 »
Ik was bezig met het opschonen van VirtualBox, wat prutswerk eruit kieperen.
Ik moest nog een entry verwijderen en kreeg toen dit schermpje.



Eh nu nogeer ik dir berichte wel, maar volgens mij moet het er iets anders staan :P
Ryzen 7 1700 16gb, RX 580 8gb, AOC 24" FreeSync scherm,  Corsair Strafe Red (mechanisch toetsenbord), 256GB SSD, 4 TB HDD. OS: Linux Mint

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Foutje in VirtualBox OSE
« Reactie #1 Gepost op: 2011/06/18, 11:12:39 »
Vbox is sowieso wat gebrekkig vertaald...

Re: Foutje in VirtualBox OSE
« Reactie #2 Gepost op: 2011/06/18, 14:06:41 »
tiempjuuuh +1
Er zitten vele rare fouten in de vertaling van Vbox. Ik heb een keertje getracht de vertaling te verbeteren, maar toen mocht ik het niet indienen bij ze omdat ze al een vertaler hebben. Maarja, als die vertaler zo zlecht Nederlands kan...

DarkEra

  • Gast
Re: Foutje in VirtualBox OSE
« Reactie #3 Gepost op: 2011/06/18, 17:22:46 »
Dit lijkt me dan niet iets voor het Nederlandstalige Ubuntu Vertaalteam maar voor de gasten bij Virtual Box OSE. Of zie ik dat verkeerd? :)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Foutje in VirtualBox OSE
« Reactie #4 Gepost op: 2011/06/18, 18:57:03 »
Hier heeft ons vertaalteam inderdaad niets mee van doen. Wel jammer dat er zulke fouten in zitten.
http://www.virtualbox.org/wiki/Translating
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Foutje in VirtualBox OSE
« Reactie #5 Gepost op: 2011/06/19, 16:31:36 »
moderator-edit: topic wat opgeschoond. Het is voldoende aangetoond dat de vertaling gebrekkig is, èn dat het Ubuntu Vertaalteam daar voor niks tussenzit. Als er constructieve opmerkingen zijn, dan kan het nog...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...