Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Werken PB's met vertraging of ......  (gelezen 5639 keer)

Offline Dave

  • Lid
Re: Werken PB's met vertraging of ......
« Reactie #25 Gepost op: 2009/12/05, 00:50:25 »
knipknip edit:

Kreeg vanavond achterlangs van het team een bericht dat mijn bijdrages tegenwoordig niet meer zo gewaardeerd worden dus deze post geheel verwijderd.

Had zelf de idiote gedachte dat ik mijn steentje wel bij kon dragen hier.
Vanavond net weer een testforum speciaal voor die mod opgezet.

excuses en zal mijn bijdrages proberen te beperken hier.

greetz.




« Laatst bewerkt op: 2009/12/05, 02:01:08 door Dave »

Offline Dave

  • Lid
Re: Werken PB's met vertraging of ......
« Reactie #26 Gepost op: 2009/12/05, 00:55:52 »


knip
« Laatst bewerkt op: 2009/12/05, 02:01:34 door Dave »

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Werken PB's met vertraging of ......
« Reactie #27 Gepost op: 2009/12/05, 01:41:19 »
Citaat
Ja neem me maar lekker in de zeik hier.


nee hoor dat doen we niet maar lezen is een vak ;)

Citaat
hoor. Maar lees me wel even verder graag.

 graag


Citaat
wil best met iemand die daar mee bezig is backup geven maar pieker er niet over verantwoordelijkheden te nemen of moderator te worden of dergelijk.

is ook niet om gevraagd ;)


Citaat
ik jaren geleden al duidelijk in geweest lijkt me toen er nog vraag naar was.
Ben door omstandigheden een jaar of 10 terug admin en moderator geworden van wat forums maar liever doe ik gewoon onbevangen overal in meekletsen.
Mocht het forum anders op de fles gaan is het anders maar ik weet dat er genoeg staan te springen om het te mogen doen allemaal.

daar ging het niet om,, even ontoppic blijven aub.

Citaat
gaat het om een modificatie die al jaren bestaat en zo te installeren was.
De forumsoftware hier loopt alweer een veiligheidsupdate achter en de betreffende modificatie alweer 4. (eenmaal geïnstalleerd geen probleem)
Voor de testversie van versie 2 van deze forum software (dis 1.*) is ook al een nieuwe versie beschikbaar.

de forum software is vorig jaar geüpdate en aangezien er door dennis een aantal aanpassingen zijn gedaan is een standaard mod niet zomaar in te voeren zonder problemen te veroorzaken.


Citaat
goed. De vraag speelde al meerdere jaren en nu krijgen we te horen dat iemand er al 5 jaar mee bezig was en er mee stopt.

aantal jaren,, lees boven,, vroeger met de vorige software was het er wel.



Citaat
is echt al vaker aangegeven dat het simpel beschikbaar was maar nooit enige interesse vanuit het team.
Dat maakt het dus wat onbegrijpelijk allemaal. Wilde deze het wiel zelf opnieuw of beter uitvinden dan?
Das een zeer nobel streven maar ondertussen had de bestaande mod prima dienst kunnen doen al die jaren.

intresse genoeg maar mankracht die er niet is kan je niet aanwenden, vandaar aan jou de vraag als je je het wel kan.

Citaat
://custom.simplemachines.org/mods/index.php?action=search;basic_search=solved

Hier zie je dat het vanaf maart 2004 ook officieel beschikbaar was voor deze software en op het forum zie je nog diverse upgrades passeren.

ook met de aanpassingen aan de forumsoftware die hier gedaan zijn,, neem contact op met de beheerder en help hem.


Citaat
Maar ja, ik praat enkel peop hier.
  tja,, jou woorden niet de mijne.

Citaat
, tis voor mij echt geen halszaak die mogelijkheid, ik begon pas te reageren op dit onderwerp nav wat vreemde reacties vanuit het team dat ik dacht die weten niet hoe het werkt met die software.
Meer geheel niet eigenlijk.
Toen had men ook al even een mailtje kunnen doen als er hulp nodig was of gewoon de vraag weet je er meer van.
Maar nee alleen maar steeds gekleineerd als zoet maar wordt aan gewerkt...

En nu na al die tijd zo'n reactie?

die vraag bestaat er al veel langer,, oa een femke heeft er al vaker over gevraagd om van anderen niet te zwijgen dus doe niet alsof je het nu pas leest ;) anders waren er de vele IRC vergaderingen waar dit al uit en te treuren is besproken.





Citaat
Ben nog bezig om de post van gisteren te verwerken van DarkEra eigenlijk.
Dan denk je echt wil ik hier nog dagelijks aan meewerken laat staan nog meer.

hoe pijnlijk ook, dit staat er helemaal los van,, laat het een beetje in context dat is wel zo prettig :)