Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: batterijindicatie  (gelezen 244 keer)

Offline django

  • Lid
batterijindicatie
« Gepost op: 2014/09/06, 07:55:56 »
Hallo allemaal;
Ik heb volgende aan de hand, ik heb ubuntu 14.04 geïnstalleerden alles ging goed.
Op een keer merkte ik dat de batterijindicator van mijn scherm verdwenen was en heb alles geprobeerd om dat er terug op te krijgen,
maar helaas, het lukt me niet. Ik heb in het toepassingsmenu op systeemgereedschap en dan voorkeuren geklikt en daarna op energie,
maar daar staat dat de batterij altijd zichtbaar zou moeten zijn. Ik heb de macbar geïnstalleerd, zou dit de schuldige zijn voor dit euvel.
Kan iemand mij hierbij helpen? Het is zo een handige tool...
Bij voorbaat dank

Re: batterijindicatie
« Reactie #1 Gepost op: 2014/09/06, 08:21:02 »
Hallo allemaal;
Ik heb volgende aan de hand, ik heb ubuntu 14.04 geïnstalleerden alles ging goed.
Op een keer merkte ik dat de batterijindicator van mijn scherm verdwenen was en heb alles geprobeerd om dat er terug op te krijgen,
maar helaas, het lukt me niet. Ik heb in het toepassingsmenu op systeemgereedschap en dan voorkeuren geklikt en daarna op energie,
maar daar staat dat de batterij altijd zichtbaar zou moeten zijn. Ik heb de macbar geïnstalleerd, zou dit de schuldige zijn voor dit euvel.
Kan iemand mij hierbij helpen? Het is zo een handige tool...
Bij voorbaat dank

Hoe staan de voorkeuren van de batterij-indicator ingesteld?
Hij verdwijnt nl als hij volledig geladen is (dat is een van de opties)
Wil je hem te allen tijde zien dan de daartoe geéigende optie aanvinken
:)FINI LE TEMPS DU BOUFFON
Though I'm hardly ever smiling, I think it is hilarious it takes a Fool like me to see the madness of reality :)