Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: nieuwe gebruikers info.  (gelezen 1478 keer)

Offline BorisM

  • Lid
    • http://www.brandeveen-motoriek.com
nieuwe gebruikers info.
« Gepost op: 2011/11/17, 13:32:15 »
Waarom kan er geen nieuwe gebruikers topic/info op de openingspagina gezet worden?
Volgens mij is dat wel zo handig. Je ziet het erg vaak op andere fora.
Waarom ook niet de handleidingen van pjotr erbij en damen.be. Als het is, omdat het geen  wiki, is dan vind  ik dat jammer.
Elke bijdrage is er een.
Nu verzuipt de nieuwe gebruiker  in de info.
Ik ga er vanuit dat iemand die alleen een gebruiker is en weinig verstand van computers heeft er erg mee geholpen zou zijn.
Service zou ik zeggen. En het heeft een groter bereik. Vele haken af omdat het toch lastig is al die nieuwe dingen.
Het kost moeite om je door de brei van informatie te werken.
Dit zegt niets van de tomeloze inzet van de leden om een ieder van dienst te zijn.

Alles komt goed, je weet echter nooit wanneer..

Re: nieuwe gebruikers info.
« Reactie #1 Gepost op: 2011/11/17, 14:44:14 »
Er was ook een topic hiervoor heel lang in Installatie, maar die is begin dit jaar verwijderd in favor of the wiki.

Offline BorisM

  • Lid
    • http://www.brandeveen-motoriek.com
Re: nieuwe gebruikers info.
« Reactie #2 Gepost op: 2011/11/17, 14:56:15 »
Er was ook een topic hiervoor heel lang in Installatie, maar die is begin dit jaar verwijderd in favor of the wiki.

Goh das jammer. Het zou gewoon op de startpagina moeten en niet ergens in verstoppen zodat je in een oogopslag er gebruik van kan maken.
Alles komt goed, je weet echter nooit wanneer..

Re: nieuwe gebruikers info.
« Reactie #3 Gepost op: 2011/11/17, 17:17:20 »
Bedoel je de startpagina van de website of van het forum? Als je de website bedoeld: dat kan ik wel even doorvoeren.

Offline BorisM

  • Lid
    • http://www.brandeveen-motoriek.com
Re: nieuwe gebruikers info.
« Reactie #4 Gepost op: 2011/11/17, 20:43:37 »
Bedoel je de startpagina van de website of van het forum? Als je de website bedoeld: dat kan ik wel even doorvoeren.

Oei dat is een lastige. Heb de pagina's van de website nog eens doorgelopen. Het staat erg vol met  info. Je wordt er een beetje duizelig van.

Als 70 jarige beginner wordt het er niet eenvoudiger op.

Wel valt op dat ubuntu download er klein bij staat evenals  vind hulp met piepkleine letters forum.

Volgens mij had download vetter gemogen en vind hulp veranderd in een kopje documentatie en ondersteuning.

Dan toch de info op de startpagina van het forum. Er is overal al veel info op de site trouwens.


Alles komt goed, je weet echter nooit wanneer..

Re: nieuwe gebruikers info.
« Reactie #5 Gepost op: 2011/11/17, 23:10:54 »
Hmm, dacht dat die knoppen toch wel redelijk groot waren... Thomas vond ze in ieder geval té groot :D

En ja, de website is bagger nu, maar er komt een nieuwe aan voor het einde van het jaar :) Dus dat verbeterd wel.
Maar ben wel voor je idee omdat topic terug te halen met beginnersinfo :)

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: nieuwe gebruikers info.
« Reactie #6 Gepost op: 2011/11/18, 08:47:05 »
Kijk eens op http://wiki.ubuntu-nl.org
Is dat wat je zoekt ?
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: nieuwe gebruikers info.
« Reactie #7 Gepost op: 2011/11/18, 10:34:59 »
Waarom kan er geen nieuwe gebruikers topic/info op de openingspagina gezet worden?
Volgens mij is dat wel zo handig. Je ziet het erg vaak op andere fora.
Waarom ook niet de handleidingen van pjotr erbij en damen.be. Als het is, omdat het geen  wiki, is dan vind  ik dat jammer.
Elke bijdrage is er een.
Nu verzuipt de nieuwe gebruiker  in de info.
Ik ga er vanuit dat iemand die alleen een gebruiker is en weinig verstand van computers heeft er erg mee geholpen zou zijn.
Service zou ik zeggen. En het heeft een groter bereik. Vele haken af omdat het toch lastig is al die nieuwe dingen.
Het kost moeite om je door de brei van informatie te werken.
Dit zegt niets van de tomeloze inzet van de leden om een ieder van dienst te zijn.



Btw, nog even aangaande je zin aangaande Pjotr: die handleidingen gaan hier niet komen. Pjotr was ooit lid van het wikiteam (documentatieteam), maar heeft dat verlaten omdat hij liever alles onder eigen beheer had. Daarom dat hij nu zijn eigen website bijhoudt ;)