Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Draadloze verbinding erg traag  (gelezen 991 keer)

Draadloze verbinding erg traag
« Gepost op: 2012/06/24, 18:50:31 »
Mijn draadloze verbinding is erg traag de laatste tijd. Heb een 50 Mbit aansluiting, maar met de speedtest kom ik met downloaden rond de 3 Mbit/s uit. Uploaden is altijd stabiel op 4,6 Mbit/s
De signaalsterkte is ook matig. Ik heb de draadloze kaart al vervangen maar dat hielp niets.
Het draadloze signaal is goed omdat mijn draadloos mediacenter probleemloos YouTube afspeelt op 17 Mbit/s. (Staan beide in dezelfde kamer). Heb ook een goede router.(Belkin N600)
Ter info heb ik een bijlage met een "dmesg, HW info Wlan, netwerkcontroller  en iwconfig" weergave.
Ubuntu 12.04

Anko
« Laatst bewerkt op: 2012/06/25, 00:26:38 door ankomonster »


Re: Draadloze verbinding erg traag
« Reactie #2 Gepost op: 2012/06/25, 00:29:07 »
Mijn draadloze verbinding is erg traag de laatste tijd. Heb een 50 Mbit aansluiting, maar met de speedtest kom ik met downloaden rond de 3 Mbit/s uit. Uploaden is altijd stabiel op 4,6 Mbit/s
De signaalsterkte is ook matig. Ik heb de draadloze kaart al vervangen maar dat hielp niets.
Het draadloze signaal is goed omdat mijn draadloos mediacenter probleemloos YouTube afspeelt op 17 Mbit/s. (Staan beide in dezelfde kamer). Heb ook een goede router.(Belkin N600)
Ter info heb ik een bijlage met een "dmesg, HW info Wlan, netwerkcontroller  en iwconfig" weergave.
Ubuntu 12.04

Anko

Re: Draadloze verbinding erg traag
« Reactie #3 Gepost op: 2012/06/26, 18:11:48 »
Probeer dit eens:
https://sites.google.com/site/computertip/geendraadloosinternet#TOC-Slechte-verbinding

Powermanagement staat op off maar nu wil ik door met stap 6.
Waar staat stap 6?