Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Niet meer werkende Tip: RhythmArty = Banshee style album browsing for Rhythmbox  (gelezen 1649 keer)

Offline wowo

  • Lid
 Zoals bekend is Banshee als standaard muziekspeler in Ubuntu 12.04 verdwenen en is Rhythmbox hiervoor weer in de plaats gekomen.
Met de plugin RhythmArty (http://www.omgubuntu.co.uk/2010/09/rhythmarty-banshee-style-album-browsing-for-rhythmbox/) kan je op vrijwel dezelfde manier als in Banshee met behulp van de album art door je collectie browsen.
(Eigenlijk gebruik ik altijd Clementine  ^-^)

[edit]
Ik had hem getest in Ubuntu 10.10 (die binnenkort overgaat op 12.04) en dat ging het prima.
Helaas werkt deze plugin niet in 11.10 en 12.04.
Hopelijk dat degene die de plugin gemaakt heeft voor de LTS versie nog een aanpassing wilt doen.
[edit\]
« Laatst bewerkt op: 2012/05/14, 17:49:46 door wowo »
Desktop Ubuntu 20.04 LTS en 22.04 LTS

Heeft niks te maken met LTS maar met GTK ;) RB in 10.10 gebruikt nog GTK2 terwijl RB in 12.04 GTK3 gebruikt. Derhalve zijn alle oude plugins voor de GTK2-versie incompatibel en moeten dus herschreven worden voor GTK3. Sommige plugins zijn dus herschreven, kennelijk deze niet ;)

Offline wowo

  • Lid
@Vistaus jij weet echt veel.
Misschien kan jij die plug-in aanpassen?  ;) (in overleg met de oorspronkelijke maker ?)
Zelf gebruik ik geen Rhythmbox maar Ik denk dat er best wel weer behoefte kan zijn voor deze plug-in.
Desktop Ubuntu 20.04 LTS en 22.04 LTS

Haha inderdaad :)
En ik zal eens kijken of ik hem aan kan passen voor GTK3 :)

Offline wowo

  • Lid
Haha inderdaad :)
En ik zal eens kijken of ik hem aan kan passen voor GTK3 :)
:)
Desktop Ubuntu 20.04 LTS en 22.04 LTS