Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: spotlite  (gelezen 1273 keer)

Offline Teike

  • Lid
spotlite
« Gepost op: 2017/10/01, 17:11:44 »
Hoi
Ik weet niet of ik het hier kan vragen,ik probeer spolite voor linux te installeren .....serena versie.
Meteen in het begin krijg ik foutmeldingen  en kan niet verder.

Groet Theo

Offline ajjp

  • Lid
Re: spotlite
« Reactie #1 Gepost op: 2017/10/01, 17:46:16 »
Ik ben bang dat niemand je op basis van deze uiterst vage probleemomschrijving kan helpen.

Offline atomos

  • Lid
Re: spotlite
« Reactie #2 Gepost op: 2017/10/01, 18:33:03 »
Als je spotlite in een terminal opstart zul je zien dat het een lib. probleem is. Als ik jou was zou ik het NIET proberen op te lossen om dat je de beveiliging van Linux helemaal overhoop zult halen.
Wat je wel kunt doen is een virtual machine b.v.b. virtualbox of VMware player gebruiken om windows xp :) windows vista :)  jaja ouder versies maar lang niet zo zwaar als windows 7,10.
Balangrijk is dat je die windows versie alleen gebruikt voor spotnet en verder niets. oja firewall op strikt zetten. (alles blokken behalve spotlite en je usenet download progie)
☺Asuswrt-Merlin on Netgear R7000 ⚛
☺☞Ubuntu 20,00 ,x64.☜⚛
☺ Raspberry pi B+,2B, 3B, 4 , arduino mega,nano,uno,ethernetshield, etc ☺
CP/N,dos,msdos,win2,win3.11,win95,win98,NT3.5,NT4,win2000,winXP,win-vista,win10,netwerken,virtualmachines  (2006)Linux

Offline RikRik

  • Lid
Re: spotlite
« Reactie #3 Gepost op: 2017/10/01, 20:17:19 »
Spotlite is niet illegaal volgens mij, de moderator kan dan ook geen probleem hebben als er een alternatief wordt getoond.
Het  downloaden via spotlite of spotnet van gewone bestanden is legaal, al vraag ik mij me af of deze te vinden zijn via beide progjes, oh ja, toch wel..Linux staat er ook op
https://www.nzbserver.com/?page=index&search[tree]=cat0_z0&search[value][]=   Is precies hetzelfde, ik gebruik deze site overigs zelf niet (meer)  ;) 

Offline Teike

  • Lid
Re: spotlite
« Reactie #4 Gepost op: 2017/10/01, 22:18:41 »
dankjewel voor jullie reacties