Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: letters verspringen tijdens tikken.  (gelezen 1754 keer)

Offline BorisM

  • Lid
    • http://www.brandeveen-motoriek.com
letters verspringen tijdens tikken.
« Gepost op: 2013/02/17, 01:53:01 »

Vraagje : Als ik bijvoorbeeld een mailtje of een document  tik en ik ben een poosje bezig dan verspringen de letters tijdens het tikken zomaar ergens in een andere regel en gaat daar gewoon verder. Dit is al een poosje zo.Het is niet zo dat dit elke keer gebeurt als ik wat tik maar zo nu en dan. Vraag mij af hoe dit kan. Iemand een idee.?
Alles komt goed, je weet echter nooit wanneer..

Re: letters verspringen tijdens tikken.
« Reactie #1 Gepost op: 2013/02/17, 09:18:12 »
Het zou kunnen dat je tijdens het typen met je handpalm het touchpad aanraakt, dan wordt je cursor verplaatst. Ik schakel bij het typen altijd mijn touchpad uit.  ;)
Laptop MSI U123 (160 GB) 1 GB ramMint Cinnamon 18 LTS
Laptop Toshiba Tecra  (80GB) 2 GB ram Fedora 24
Dell Latitude D600 Pentium M 1400MHz 512MB ram
Bouwjaar 2003 met Debian 8 (Jessie)

alcmaer

  • Gast
Re: letters verspringen tijdens tikken.
« Reactie #2 Gepost op: 2013/02/17, 09:37:47 »
Het zou kunnen dat je tijdens het typen met je handpalm het touchpad aanraakt, dan wordt je cursor verplaatst. Ik schakel bij het typen altijd mijn touchpad uit.  ;)
De optie "Touchpad uitschakelen tijdens het typen" is aan te vinken bij Systeeminstellingen-> Muis en touchpad-> Touchpad.

Offline BorisM

  • Lid
    • http://www.brandeveen-motoriek.com
Re: letters verspringen tijdens tikken.
« Reactie #3 Gepost op: 2013/02/17, 10:53:38 »
Het zou kunnen dat je tijdens het typen met je handpalm het touchpad aanraakt, dan wordt je cursor verplaatst. Ik schakel bij het typen altijd mijn touchpad uit.  ;)
De optie "Touchpad uitschakelen tijdens het typen" is aan te vinken bij Systeeminstellingen-> Muis en touchpad-> Touchpad.

Iedereen bedankt  ik ga het uitproberen.
Alles komt goed, je weet echter nooit wanneer..