Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Geen volledig geluid in OpenOffice org. Presetation  (gelezen 814 keer)

mauria

  • Gast
Geen volledig geluid in OpenOffice org. Presetation
« Gepost op: 2007/02/26, 20:10:49 »
Op mijn p.c zijn er twee besturings systemen geinstaleerd op een h.d.van 300 g.b.
Namelijk ms.Windows xp en Ubuntu 6.06, wat mij goed bevald, Het probleem is echter dat  de eerste dia er geluid bij is,en de tweede en derde, en zo verder  er geen geluid meer bij is,  (In Ubuntu) de presentatie is  gemaakt met Microsoft P.P, die ik onvang via email van mijn kenissen kring en Fam. Als ik de zelfde p.p/Presetation
in Windows opent is alles goed , Moet ik soms de instelingen veranderen in OpenOffice ?   Vriendelike groet.

mauria

  • Gast
Geen volledig geluid in OpenOffice org. Presetation
« Reactie #1 Gepost op: 2007/02/26, 20:16:54 »
Op mijn p.c zijn er twee besturings systemen geinstaleerd op een h.d.van 300 g.b.
Namelijk ms.Windows xp en Ubuntu 6.06, wat mij goed bevald, Het probleem is echter dat  de eerste dia er geluid bij is,en de tweede en derde, en zo verder  er geen geluid meer bij is,  (In Ubuntu) de presentatie is  gemaakt met Microsoft P.P, die ik onvang via email van mijn kenissen kring en Fam. Als ik de zelfde p.p/Presetation
in Windows opent is alles goed , Moet ik soms de instelingen veranderen in OpenOffice ?   Vriendelike groet.

Nizzle

  • Gast
Geen volledig geluid in OpenOffice org. Presetation
« Reactie #2 Gepost op: 2007/02/26, 21:48:10 »
hmm klinkt bekend ja :P

ik dacht altijd dat het kwam omdat het geluid op de eerste dia staat en niet op de rest..
en in powerpoint word dat afgespeeld tot het afgelopen is en bij openoffice presentation tot de volgende dia en daarna niet meer omdat het daar niet op staat..

leek mij vrij logisch :P
verder eigenlijk niets uitgezochtaangezien het mij niet genoeg kon boeien :P

Offline Dave

  • Lid
Geen volledig geluid in OpenOffice org. Presetation
« Reactie #3 Gepost op: 2007/02/26, 22:44:17 »
is dat in de windows versie van open office dan wel anders of alleen met powerpoint(vieuwer)

mauria

  • Gast
Geen volledig geluid in OpenOffice org. Presetation
« Reactie #4 Gepost op: 2007/02/26, 23:40:09 »
In windows xp is de p.p geinstaleerd van uit het office 2003 pakket,en in Ubuntu is openoffice al geinstaleerd met ook de presetation.