Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Microsoft neemt Nokia over  (gelezen 5281 keer)

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Microsoft neemt Nokia over
« Reactie #25 Gepost op: 2013/09/08, 12:41:33 »
Niet om het een of het ander maar over het algemeen op fora is het gebruikelijk dat je na verwijdering van een bericht contact opneemt met de desbetreffende moderator i.p.v. openlijk offtopic te gaan.
Timo is moderator, moet hij dan contact opnemen met zichzelf?
Wanneer je kritiek hebt op het functioneren van iemand, doe dit dan niet in het onderwerp, maar maak daar een nieuw onderwerp voor aan.
Nu graag weer OnTopic!
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Microsoft neemt Nokia over
« Reactie #26 Gepost op: 2013/09/08, 13:16:53 »
Ik denk dat het een goede zaak is voor Microsoft om onder eigen, gekochte, noemer smartphones uit te brengen.
Nu kan Microsoft zelf de specificaties tot het optimale doorontwikkelen, en, een beetje gekeken naar de iPhone, uiteindelijk een ultiem goed werkend product op de markt brengen.
Tot op heden is het steeds zo dat ze met hun besturingssysteem achter de feiten aanlopen, maar met volledige inzage in de hardware-specs kunnen ze, eindelijk (theoretisch toch) doorpushen van hun toch leuke besturingssysteem (neen, ik ben GEEN fan van Microsoft ;) ).

Ik hoop maar dat het allemaal snel(ler) kan gaan dan wat op heden het geval is / was.
Een volwaardige concurrent is steeds goed voor de ontwikkeling van andere besturingssystemen en smartphones in het algemeen.

Jammer dat Ubuntu Edge op een sisser is uitgelopen, dat had ik ook graag op de markt gezien. 
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Microsoft neemt Nokia over
« Reactie #27 Gepost op: 2013/09/08, 13:25:47 »
Jammer dat Ubuntu Edge op een sisser is uitgelopen, dat had ik ook graag op de markt gezien. 
Nu had ik begrepen, dat de ontwikkeling wel doorgaat, o.a. voor tablets en andere telefoons.
We moeten dus niet bij de pakken neerzitten, met Microsoft, Apple en Android kan er best een leuke concurrentie slag gaan plaatsvinden.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Microsoft neemt Nokia over
« Reactie #28 Gepost op: 2013/09/08, 13:42:33 »
Niet om het een of het ander maar over het algemeen op fora is het gebruikelijk dat je na verwijdering van een bericht contact opneemt met de desbetreffende moderator i.p.v. openlijk offtopic te gaan.
Timo is moderator, moet hij dan contact opnemen met zichzelf?
Wanneer je kritiek hebt op het functioneren van iemand, doe dit dan niet in het onderwerp, maar maak daar een nieuw onderwerp voor aan.
Nu graag weer OnTopic!

Ik had het tegen Gandyman, niet tegen Timo. Als ik het tegen Timo had ik hem wel geciteerd he...

OT: Ubuntu Edge is dan wel op een sisser uitgelopen, Ubuntu Touch gaat vrolijk door. Wie weet wat dat voor opschudding kan veroorzaken in de komende maanden :)