Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wlan verbinding niet zichtbaar  (gelezen 848 keer)

Vossies

  • Gast
Wlan verbinding niet zichtbaar
« Gepost op: 2007/02/22, 09:07:20 »
Sinds kort heb ik op mijn HP notebook (NC8000) Ubuntu 6.10 geinstalleerd. Als beginneling met Ubuntu sta ik voor het volgende raadsel. Na installatie van Edgy en het instellen van Wlan kan ik probleemloos gebruik maken van mijn Wlan. Alles werkt super en in één keer!
Wlan kan ik dmv een knopje op mijn notebook aan/uit zetten. Onder XP ging bij inschakelen een blauw lampje op de notebook branden. Onder Edgy zie ik alleen in mijn taakbalk of mijn verbinding actief is. Is er een oplossing waardoor ik onder Edgy ook het lampje kan laten branden?

Wlan verbinding niet zichtbaar
« Reactie #1 Gepost op: 2007/02/22, 09:24:06 »
sjonge wat ben jij verwend :P....echt ik spreek voor veel mensen, je hebt echt mazzel dat je WLAN in 1x werkt....
Maar ik zou echt helemaal niks weten betreft je lampje, mischien iemand anders?

Vossies

  • Gast
Wlan verbinding niet zichtbaar
« Reactie #2 Gepost op: 2007/02/22, 09:58:13 »
Ben verder heeeeeeeel tevreden met Ubuntu! Dat lampje is makkelijk als het werkt, meer ook niet. Ubuntu heb ik nu op mijn notebook én 1 van de 2 PC's thuis. Heb Suse en Fedora ook geïnstalleerd gehad maar dat beviel me niet. Bovendien vind ik een goede ondersteuning als nieuweling belangrijk. Met de hulp uit dit Forum gaat het mij zeker lukken om Ubuntu volledig naar mijn smaak in te richten.