Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ondertiteling automatisch bijgevoegd?  (gelezen 539 keer)

Offline Dump

  • Lid
Ondertiteling automatisch bijgevoegd?
« Gepost op: 2013/11/11, 23:04:23 »
Hoi allen.
Op mijn windows kast werden door de vlc media player vaak de ondertitels automatisch bijgevoegd mits ze in dezelfde map zaten  En de verschillende bestanden van b.v. een film automatisch op volgorde afgespeeld MITS je de gehele map aanklikte en dan selecteerde ... afspelen met vlc media player.
Nu ik op de Ubuntu 12.04 kast de totem media player  gebruik lijk ik dit allemaal zelf aan te moeten geven en/of zelf op te zoeken/selecteren. Ik heb nu een film met verschillende .vob --- .bup --- .ifo bestanden met opeen volgende bestands namen maar moet dit nu allemaal gaan uitzoeken. Niet leuk! Kan dit ook anders?
Gr. Dump.
Ik was een newbie maar blijf een leek. Sorry.

Offline Bloom

  • Lid
Re: Ondertiteling automatisch bijgevoegd?
« Reactie #1 Gepost op: 2013/11/12, 00:51:32 »
Waarom installeer je niet gewoon VLC in Ubuntu als je die in Windows al gewoon was?
Dat kan via het softwarecentrum hoor.

Re: Ondertiteling automatisch bijgevoegd?
« Reactie #2 Gepost op: 2013/11/12, 10:35:41 »
@Dump,

Ik heb met beide programmas geen problemen met de ondertitieling.
Althans met een filmpje uit Amerika via een geconverteerde video-tape.

groet
Spidey-Westland
Release:   22.04 Codename:   jammy


Offline Dump

  • Lid
Re: Ondertiteling automatisch bijgevoegd?
« Reactie #4 Gepost op: 2013/11/14, 19:20:02 »
Eerlijk gezegd is de laatste optie die wordt voorgesteld voor mij nog een beetje te hoog gegrepen.
Ik sluit trouwens niet uit dat het toeval was dat de ondertitels niet bijgevoegd werden want bij een andere film ging het wel goed. Ik kom hier nog wel t.z.t. op terug als het niet lukt. Momenteel ben ik gelijktijdig bezig met een andere kast te installeren (windows7) die mij ook onbekend is. Als trouwe w xp klant zijn er nu erg veel aanpassingen van mijn kant nodig. Maar ik kom er wel.
Jullie horen nog wel van mij. Toch hartelijk bedankt. Gr. Dump.
Ik was een newbie maar blijf een leek. Sorry.