Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Virtuele Wndows 7 gestopt  (gelezen 1766 keer)

Offline yJi

  • Lid
Virtuele Wndows 7 gestopt
« Gepost op: 2017/08/15, 17:10:25 »
Beetje lastig te omschrijven, maar mijn Virtuele Windows 7 heeft het systeem gestopt.
De reden zou zijn dat mijn virtuele disk nu vol zou zijn, terwijl ik er niets heb bijgeschreven.
Dus staat het hele scherm Windows 7 nu totaal in het grijs en kan ik niets meer wijzigenof veranderen.

Enig idee waarom Windws 7 in Oracle dat doet?
Wanneer je zo een probleem hebt, hoe los je dat dan op?
Dit lijkt me echt iets voor computer techneuten.
Heb wel even in de helpfile van Oracle gekeken, maar weet niet waar ik dit onder vinden kan.
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #1 Gepost op: 2017/08/15, 17:45:46 »
Kan je nog normaal werken?

Sluit VB dan af. Kan je dat ?

Indien ja, herstart dan W7 nogmaals op in virtualisatie ( Virtual Box ).

Of, sluit eerst eens de computer af en herstart deze dan weer op. Doorloop dan weer de procedure om Virtual Box op te starten en ook W7.

Zijn de 90 dagen verlopen? Je kan die verlengen. Is W7 geregistreerd? 

https://sites.google.com/site/computertip/samsung
Maté - Rolling Release 64bit. Test LinuxMint 21.xx.

Offline yJi

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #2 Gepost op: 2017/08/15, 17:55:01 »
Ik krijg deze foutmelding...ook nog, na het weer opstarten.

Je het is geregistreerd en de 90 dagen zijn nog niet om, op de helft ongeveer.
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline yJi

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #3 Gepost op: 2017/08/15, 18:23:02 »
Ook nog deze melding in VirtualBox
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #4 Gepost op: 2017/08/15, 19:02:56 »
yLi,

Er zijn diverse terminal opdrachten beginnen met vbox / VBox
Kijks een op het forum van VirtualBox of zoekboer.

https://forums.virtualbox.org/index.php
https://www.google.be/search?q=repair+virtualbox+vdi+file&oq=repair+virtualbox+vdi+file&gs_l=psy-ab.12...1187.16535.0.25286.2.2.0.0.0.0.82.155.2.2.0....0...1.1.64.psy-ab..0.2.154...0i22i30k1j0i19k1.lmktgYBNpFI

In het verleden is via die manier mij gelukt om de vdi bestand te vergroten.
Helaas weet ik ook niet meer het fijne ervan.
MvG,
MauRice
Registered Linux user: 473556

Offline yJi

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #5 Gepost op: 2017/08/16, 09:45:13 »
In die laatste afbeelding van VirtualBox zegt het ook bovenin dat de fout in regel 256 (8) staat?
Dus in de Log van Windows 7 in VB.
De log is te groot om het hier te plaatsen, anders had ik dat al wel gedaan. Dat geeft de kenners vast meer inzicht.

Kan een computer technicus deze storing verhelpen, 't is spontaan ontstaan, toen ik even niet eens achter de computer zat.
Ik deed zelf niets en kan dit ook met de beperktheid van mijn SSD-schijf te maken hebben, hoewel mijn dealer zegt dat mijn SSD-schijf
groot genoeg is?!
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline Nero

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #6 Gepost op: 2017/08/16, 13:31:02 »
Er zijn meerdere oplossingen.
- VDI (virtueel bestand) vergroten
- Iets ingewikkelder: VDI mounten in Linux en overbodige zaken verwijderen.

Ongetwijfeld nog andere, mmar de bovenstaande heb ikzelf reeds toegepast.

Offline yJi

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #7 Gepost op: 2017/08/16, 18:45:38 »
VirtualBox VM 5.1.14 r112924 linux.x86 (Jan 16 2017 18:43:21) release log
00:00:00.814613 Log opened 2017-08-15T16:04:39.820659000Z
00:00:00.814615 Build Type: release
00:00:00.814621 OS Product: Linux
00:00:00.814622 OS Release: 3.16.0-38-generic
00:00:00.814624 OS Version: #52~14.04.1-Ubuntu SMP Fri May 8 09:44:48 UTC 2015
00:00:00.814662 DMI Product Name: W54_W94_W955TU,-T,-C
00:00:00.814679 DMI Product Version: Not Applicable                 
00:00:00.814914 Host RAM: 3931MB (3.8GB) total, 3581MB (3.4GB) available

Dit is een stukje uit de VB_Windows 7 log.
Daar staat in dat de fout in regel 8 zou staan. Tot en met regel 8 heb ik dus gekopiëerd.
Gaat het dan om de Host RAM die bij mij dan maar 3.8GB is?
Moet ik die dan vergroten, want dat zegt dat foutenscherm in VB.
Of staat het daar dan niet, in regel 8.

Ook is er een VDI_fouten herstelprogramma, maar dat werkt alleen maar in Windows schermen, 't is een .exe bestand/applicatie.

Dit is echt vreselijk nieuw voor mij. Zo kan ik ook niet meer bij de beide Windows programma's.
Had een gekochte sleutel voor Windows 7, maar die werkt ook al een tijd niet meer. Nog over gemaild maar kreeg geen antwoord meer van de verkoper.

Dit is weer de IE-versie van Windows 7, waarin ik nu een .vdi fout heb; te weinig ruimte.
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #8 Gepost op: 2017/08/16, 18:49:25 »
yLi,

Ik heb naar mijn eigen systeem gekeken ...
Die * .vbox bestand blijkt een xml tekst bestand te zijn.
Deze gaan bewerken lijkt mij niet gemakkelijk en raadzaam.
Citaat
<?xml version="1.0"?>
<!--
** DO NOT EDIT THIS FILE.
** If you make changes to this file while any VirtualBox related application
** is running, your changes will be overwritten later, without taking effect.
** Use VBoxManage or the VirtualBox Manager GUI to make changes.
-->

Mocht uw *.vdi bestand niet corrupt zijn.
Maak een nieuwe 'Virtuele Machine' aan met deze bestaande *.vdi bestand.
En zie of die nu wel opstart.
MvG,
MauRice
Registered Linux user: 473556

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #9 Gepost op: 2017/08/16, 19:47:34 »
V0:00:00.814914 Host RAM: 3931MB (3.8GB) total, 3581MB (3.4GB) available
 ...
Gaat het dan om de Host RAM die bij mij dan maar 3.8GB is?
Deze logregel gaat inderdaad om het fysieke geheugen van de host, de gastheercomputer. Bij mij is dat ongeveer 8GB en als ik een virtualbox machine  start lees ik hier in de log op regel 8:
00:00:00.244982 Host RAM: 7930MB total, 5984MB available
Moet ik die dan vergroten, want dat zegt dat foutenscherm in VB.
Dat verwacht ik niet, ik lees op internet wel meer problemen met ns_error_failure 0x80004005 in Virtualbox maar weet (nog) niet wat de oplossing in jouw situatie is. :|
Dit is echt vreselijk nieuw voor mij. Zo kan ik ook niet meer bij de beide Windows programma's.
Een veel eenvoudigere (misschien ook wel stabielere) oplossing daarvoor is Wine maar dat werkt niet samen met beide Windows programma's neem ik aan?
« Laatst bewerkt op: 2017/08/17, 07:47:15 door testcees »
Klik links bovenin op Documentatie

Offline yJi

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #10 Gepost op: 2017/08/17, 17:35:15 »
Er zijn meerdere oplossingen.

Ongetwijfeld nog andere, mmar de bovenstaande heb ikzelf reeds toegepast.

Dan snap ik alleen de 'hoe' niet zo.
Mounten zal in terminal moeten, en de .vdi laden in een programma als....?
Een GUI programma is er ook niet voor zover ik juist gezocht heb voor .vdi's en als ze er wel zijn alleen maar dan voor Windows programma's!
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline yJi

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #11 Gepost op: 2017/08/17, 17:48:33 »
Een veel eenvoudigere (misschien ook wel stabielere) oplossing daarvoor is Wine maar dat werkt niet samen met beide Windows programma's neem ik aan?

Zo veel vertrouwen heb ik niet in Wine, dat maakt Linux dan toch ook nog kwetsbaarder, zit immers dan in Linux en niet meer in de virtuele zandbak!

Mocht uw *.vdi bestand niet corrupt zijn.
Maak een nieuwe 'Virtuele Machine' aan met deze bestaande *.vdi bestand.
En zie of die nu wel opstart.

Dat zeggen de meegeleverde plaatjes toch ook dat het *.vdi bestand niet corrupt is, maar dat het alleen maar aan de grootte van de geheugenruimte ,, zou liggen. Dus waarom zou de *.vdi corrupt zijn.
Alleen verversen doet niets aan/met de *.vdi, denkje  dan daarom dat het wel corrupt is?
Kan wel een nieuwe virtuele Windows 7 aanmaken, maar dan zijn alle gegevens ook weg hé!
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #12 Gepost op: 2017/08/17, 19:00:18 »
.....
Dat zeggen de meegeleverde plaatjes toch ook dat het *.vdi bestand niet corrupt is, maar dat het alleen maar aan de grootte van de geheugenruimte ,, zou liggen. Dus waarom zou de *.vdi corrupt zijn.
Alleen verversen doet niets aan/met de *.vdi, denkje  dan daarom dat het wel corrupt is?
Kan wel een nieuwe virtuele Windows 7 aanmaken, maar dan zijn alle gegevens ook weg hé!
Volgens mij niet yJi.

Je maakt wel een nieuwe virtuele Windows 7 (*.vbox bestand), maar wel met een bestaande *.vdi bestand.
Je heb de keuze uit drie mogelijkheden als je een nieuwe virtuele machine maakt.
- Geen virtuele harde schijf.
- Een nieuwe virtuele harde schijf aanmaken. Dan begint je inderdaad van nul.
- Een bestaande virtuele harde schijf (*.dvi) gebruiken.

Als deze opstart zal je je vertrouwde Windows 7 zien hoe je deze het laatst heb gebruikt.
Start deze niet op, is er meer aan de hand.
MvG,
MauRice
Registered Linux user: 473556

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #13 Gepost op: 2017/08/18, 07:30:06 »
Zo veel vertrouwen heb ik niet in Wine, dat maakt Linux dan toch ook nog kwetsbaarder, zit immers dan in Linux en niet meer in de virtuele zandbak!
Wine is een prima en goed onderhouden open source oplossing en te adviseren om een aantal specifieke Windows programma’s te gebruiken in Ubuntu. Wine bevat in principe niet meer kwetsbaarheden dan andere goed onderhouden open source programma’s.
Maar als jij graag kiest voor de overhead en complexiteit van een extra virtuele omgeving en een closed source Microsoft besturingssysteem moeten we nog even verder zoeken naar een oplossing voor je probleem. :P
Klik links bovenin op Documentatie

Offline Bloom

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #14 Gepost op: 2017/08/18, 10:07:00 »
Je moet bij Wine wel heel wat voorzichtiger zijn bij wat je van internet haalt en start. Wine kan immers Windows malware draaien.
Zo heb ik al idioten gezien die Internet Explorer onder Wine gaan draaien en daarmee dan op internet rondsurfen. Dan ben je even kwetsbaar als met Windows en dat is dus een grote no-no!
Wine dient alleen voor specifieke Windows software die je absoluut nodig hebt en waarvoor geen equivalent bestaat voor Linux. Surfen en mailen doe je met Linux software, niet onder Wine.

Offline DeBaas

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #15 Gepost op: 2017/08/18, 10:12:13 »
Bij de instellingen van vbox kun je de grootte van het toegewezen geheugen wijzigen.
Ik zet deze op mijn machine (4G) meestal op 2048 en video op 128(max)
De Linux host, zelfs met KDE, kan wel tijdelijk overweg met de resterende ruimte.
Het klagen over meer dan de helft gebruiken sla ik over ;)
Nu start ik pas de virtuele machine.
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #16 Gepost op: 2017/08/18, 11:05:28 »
Je moet bij Wine wel heel wat voorzichtiger zijn bij wat je van internet haalt en start. Wine kan immers Windows malware draaien.
Zo heb ik al idioten gezien die Internet Explorer onder Wine gaan draaien en daarmee dan op internet rondsurfen. Dan ben je even kwetsbaar als met Windows en dat is dus een grote no-no!
Wine dient alleen voor specifieke Windows software die je nodig hebt en waarvoor geen equivalent bestaat voor Linux. Surfen en mailen doe je met Linux software, niet onder Wine.
Een (theoretische) open deur maar blijkbaar gaat het hier ook om specifieke Windows software die de vraagsteller nodig heeft en waarvoor (beide) geen equivalent bestaat voor Linux.
Ik had ook zeker niet begrepen dat de vraagsteller een idioot is die wil surfen en mailen met Windows software of programma’s van internet wil halen. Voor alle andere toepassingen is Wine prima en eenvoudiger om te gebruiken, soms zelfs sneller dan een echter Windows computer, via Virtualbox is het altijd langzamer (en lastiger). :)
Dit is echt vreselijk nieuw voor mij. Zo kan ik ook niet meer bij de beide Windows programma's.
Klik links bovenin op Documentatie

Offline Bloom

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #17 Gepost op: 2017/08/18, 11:24:12 »
Ik had het met mijn opmerking niet over de vraagsteller.

Welke twee programma's heeft de vraagsteller nodig? Dan kunnen we kijken of die eventueel prima onder Wine kunnen draaien.

Offline yJi

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #18 Gepost op: 2017/08/18, 19:02:00 »
Welke twee programma's heeft de vraagsteller nodig? Dan kunnen we kijken of die eventueel prima onder Wine kunnen draaien.

Dat heb ik al wel eerder vermeld, hoewel niet onder dit onderwerp.
De programma's die daarvoor onder Windows wel draaien zijn van WILCOM_Australia en van Patternmaker_USA.
Beiden programma's willen volgens hen ook wel onder Wine werken, maar draaien dan niet in de virtuele zandbak.
Het maakt naar mijn idee/gevoel Linux Mint wel weer iets kwetsbaarder dan in de Virtuele Zandbak.
Daarmee heeft Linux Mint eigenlijk geen risico, maar in Wine wel. Want Wine draait immers direct in Linux.

Soms moet ik de programma's veranderen of opnieuw ontwerpen in het borduurprogramma, staat de computer dan dus langer online aan.
Wat ik dan wel doe is af en toe de netverbinding een tijd te stoppen, dan is het risico zo ook veel kleiner.
Maar soms kan dat niet want dan heb ik bij het borduurprogramma Wilcom nodig. Daarom alles dus in de Virtuele Windows 7 gezet.
Neen, surfen doe ik anders dan wanneer het nodig is voor het borduurprogramma. Voor Patternmaker hoeft dat dus nooit.
Wilcom is erg bepalend met hun softwareregels en daar kan ik niets aan veranderen. Wilcom programma's zijn ook niet verkrijgbaar in Nederlands, dat land is volgens hen dus te klein daarvoor.

Maar beiden werken allebei nog steeds niet direct in Linux, omdat beide *.exe programma's zijn.
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline Bloom

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #19 Gepost op: 2017/08/19, 00:59:47 »
Als Windows programma's geen USB gebruiken en niet rechtstreeks met de hardware willen communiceren, dan lukt het meestal wel onder Wine. Bedenk dat zelfs Internet Explorer én Microsoft Office netjes onder Wine draaien. Niets houdt je tegen van het te proberen. Als het niet goed werkt, kun je nog altijd terug naar een gevirtualiseerde oplossing.
Het is wel een goed idee om PlayOnLinux te installeren: dat is véél beter in het configureren van Wine om allerlei Windows-programma's te kunnen draaien.

Het draaien van dergelijke programma's (borduursoftware en een patroonmaakprogramma) hoeft niet in een sandbox, de kans dat je langs die weg malware binnenkrijgt lijkt me minimaal tot onbestaand. Als de software afkomstig is van een of andere torrentsite met gekraakte licentie, is die kans vrijwel 100%.

Offline yJi

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #20 Gepost op: 2017/08/19, 09:04:23 »
Het draaien van dergelijke programma's (borduursoftware en een patroonmaakprogramma) hoeft niet in een sandbox, de kans dat je langs die weg malware binnenkrijgt lijkt me minimaal tot onbestaand. Als de software afkomstig is van een of andere torrentsite met gekraakte licentie, is die kans vrijwel 100%.

Neen, het zijn geen software daar vandaan, dit zijn 'werkelijke programma's. WILCOM & Patternmaker zijn behoorlijk strict in hun licenties.
Mijn borduurprogramma daarvoor heb ik dus ook USB nodig om de patronen naar de borduurmachine te verplaatsen. Weet niet of je dat ook bedoelt met USB. Voor Patternmaker hoeft dat dus nooit, de patronen print je immers uit.
Toch heb ik zo mijn bedenkingen tegen Wine, maar dit is al de zoveelste keer in Oracle dat het niet meer lekker draait en nu qua de grote van het virtuele geheugen. Moet ik alweer opnieuw beginnen!

Maar bedankt voor jullie ondersteuning!
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline yJi

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #21 Gepost op: 2017/08/19, 09:49:53 »
Patternmaker met al de extra progjes werkt niet eens in Wine. Dan is de ruimte ineens te klein. Dat probleem kende ik niet eens in de Virtuele omgeving!
Dan hoef ik het borduurprogramma ook niet eens te proberen, want dat is grafisch ook weer heel groot.
50GB op mijn SSD-schijf volstaat dan dus ook niet!
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #22 Gepost op: 2017/08/19, 10:47:06 »
Patternmaker met al de extra progjes werkt niet eens in Wine. Dan is de ruimte ineens te klein. Dat probleem kende ik niet eens in de Virtuele omgeving!
Dan hoef ik het borduurprogramma ook niet eens te proberen, want dat is grafisch ook weer heel groot.
50GB op mijn SSD-schijf volstaat dan dus ook niet!
Van de technische eisen op de site http://www.patternmade4you.com/Software/PatternMaker-Professional/ begrijp ik dat PatternMaker 7.5 wel werkt met Wine.
Ook zijn de grafische mogelijkheden in  Wine groter dan in Virtualbox.
En PatternMaker gebruikt 50MB schijfruimte geen 50GB.
Als je geen 50MB meer aan vrij schijfruimte hebt moet je sowieso oppassen, Ubuntu heeft soms meer dan 50MB werkruimte nodig voor updates enz (de huidige Windows 7 in  virtualbox, die dus niet meer werkt, zal veeel meer in beslag nemen dan 50MB :P).
Klik links bovenin op Documentatie

Offline Bloom

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #23 Gepost op: 2017/08/19, 11:41:50 »
Een borduurmachine die via usb aangestuurd wordt zal een specifieke driver nodig hebben en dan werkt dat niet onder Linux en dus ook niet onder Wine. Als hij zich zou gedragen als een generisch opslagsysteem en dus als een drive waar je de patronen naartoe kopieert, dan wordt het wel ondersteund in Linux en dus in Wine.
Een voorbeeld van een Windows-programma dat specifieke usb-hardware moet kunnen ondersteunen en niet werkt onder Wine is TomTom Home (voor de TomTom GPS navigator via usb) en Logitech Harmony (de software voor het configureren van de gelijknamige universele afstandsbediening via usb).

In het geval van de vraagsteller heb ik sterk de indruk dat zijn Windows 7 virtuele machine een te beperkte configuratie heeft met niet genoeg schijfruimte en/of niet genoeg werkgeheugen. En dan loopt de boel dus vast.

Offline Nero

  • Lid
Re: Virtuele Wndows 7 gestopt
« Reactie #24 Gepost op: 2017/08/19, 13:04:24 »
@TS kan je eens wat informatie geven over de Virtuele Windows?vboxmanage showvminfo "IE11 - Win7"liefst tussen code-tags (# symbooltje)