Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Harddisk koppelen met KPN Experiabox H220N  (gelezen 1589 keer)

Offline Nike

  • Lid
Harddisk koppelen met KPN Experiabox H220N
« Gepost op: 2013/03/17, 21:00:36 »
Vandaag heb ik een portable harddisk gekoppeld met de USB poort van mijn KPN Experiabox H220N. Onder NETWERK en aansluitend SAMBA  OP SMBSHARE vind ik een map terug met de naam USB1_1 en dit zou de harddisk moeten zijn. Als ik echter een bestand hier nar toe wil kopiĆ«ren, dan krijg ik de melding er onvoldoende ruimte op de bestemmingslocatie is.

Dit is zeker niet het geval en als ik dan kies voor de mogelijkheid 'Toch kopiƫren', dan worden het bestand alsnog naar de harddisk gekopieerd. Als ik echter via 'Eigenschappen' de map USB1_1 bekijk, dan krijg ik te zien dat deze map maar 4,1 kB aan vrije ruimte zou hebben. Als ik de harddisk door een USB stick vervang, dan blijf ik dezelfde melding krijgen.

Nu heb ik hier ook nog een andere pc staan met Windows7 en hier heb ik dit probleem niet. Deze geeft netjes de naam USB1_1 weer en dat deze 160Gb groot is. Ik ben een niet al te ervaren Ubuntu gebruiker en heb geen flauw idee waar dit probleem in zou kunnen zitten. Hoop dat er iemand is die weet hoe dit opgelost kan worden, want ik zou dit als backup mogelijk onder Ubuntu graag willen gebruiken. Maak zelf gebruik van Ubuntu 12.04.

Offline Ruben

  • Lid
Re: Harddisk koppelen met KPN Experiabox H220N
« Reactie #1 Gepost op: 2015/08/16, 20:25:56 »
Hoewel dit een oud bericht is, zit ik op dit moment met exact hetzelfde probleem. Hetzelfde H220N modem, maar dan Ubuntu versie 14.04. Iemand een idee hoe dit kan?

Offline Nike

  • Lid
Re: Harddisk koppelen met KPN Experiabox H220N
« Reactie #2 Gepost op: 2015/08/17, 15:08:11 »
Betreft inderdaad een oud bericht van mij, maar helaas nog niet opgelost. Ben inmiddels ook over naar Ubuntu 14.04 en probleem blijft hetzelfde. Hoop dat er iemand binnen het forum een oplossing weet.