Teams > Promotie
Onderwerpen promotie team
landfiets:
Ik merk dat als ik in mijn vrienden en familie kring enthousiast over Ubuntu ben er wel meer zijn die het proberen en ook blijven plakken. Hierdoor zijn mijn vrouw, neef, schoonpa van 75 en anderen ook overgestapt.
De beste promotie is dichtbij huis en in je nabije omgeving. Daarom pleit ik nog steeds voor het adverteren of een kort redactioneel stuk schrijven in lokale bladen. Dit kan een wijkkrant zijn of een klein ander lokaal krantje of een schoolkrant of verenigingsblad. De link met Ubuntu en diegene die het schrijft is dan veel sneller gelegd en je kan belangstellenden van info of hulp voorzien en als een soort helpdesk fungeren.
Timo:
Ik wil wel een keer op mijn (oude) school vragen of ik posters voor Ubuntu op mag hangen, bijv. die van 'de weg naar vrijheid is open voor iedereen' :)
landfiets:
--- Citaat van: tiempjuuh op 2011/08/30, 16:09:39 ---Ik wil wel een keer op mijn (oude) school vragen of ik posters voor Ubuntu op mag hangen, bijv. die van 'de weg naar vrijheid is open voor iedereen' :)
--- Einde van citaat ---
+1
bestaan die posters nog? Die wil ik ook wel !!
Thomas de Graaff:
Volgens mij heeft SWAT nog een hele stapel van die posters liggen. Ubuntu-BE had er een hoop over.
landfiets:
--- Citaat van: Thomas de Graaff op 2011/08/30, 16:43:48 ---Volgens mij heeft SWAT nog een hele stapel van die posters liggen. Ubuntu-BE had er een hoop over.
--- Einde van citaat ---
Hoe kan ik een aantal krijgen? Enig idee?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie