Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: BankTrans  (gelezen 926 keer)

Offline yJi

  • Lid
BankTrans
« Gepost op: 2019/02/03, 15:56:07 »
Een blijkbaar leuk huishoudboekje en ook nog gratis, wel ook heel veel instellingsmogelijkheden.
In Windows 7, 64 bits was de installatie een peuleschil, maar in Linux Mint lukt mij dat dus  niet.

Heb het ook nog geprobeerd in terminal. Eerst naar de betreffende Downloads directorie gegaan.
Dan geprobeerd met : sudo apt-get install banktrans-2-68

Maar ook dan wordt BankTrans niet gezien en ik wil het eigenlijk niet in Windows hebben.
Die heb ik alleen maar voor mijn borduur- en kleding maken programma erop staan.

Wat deed ik niet goed?


Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline nieuwbie

  • Lid
Re: BankTrans
« Reactie #1 Gepost op: 2019/02/03, 17:06:42 »
Ik heb het even voor je geprobeerd en het werkt als een lier. Heb je gedaan wat op de site staat? Dus downloaden, in de map Downloads rechtsklikken op het bestand, en bij Eigenschappen > Rechten 'Sta toe dat dit bestand...' aanklikken. En dan dubbelklikken op het bestand en een paar keer enter doen.
Clevo CJ70CU i7 16GB Ubuntu Unity 22.04; HP Compaq Presario CQ57 i3 4 GB Ubuntu Unity 20.04; HP Elitebook 6930p Core2 Duo 2GB Mint Cinnamon 20; HP 6830s Core2 Duo Xubuntu 20.04; HP nc6120 Pentium M 2GB MX-21

Offline yJi

  • Lid
Re: BankTrans
« Reactie #2 Gepost op: 2019/02/04, 20:01:02 »
Ik heb het even voor je geprobeerd en het werkt als een lier. Heb je gedaan wat op de site staat? Dus downloaden, in de map Downloads rechtsklikken op het bestand, en bij Eigenschappen > Rechten 'Sta toe dat dit bestand...' aanklikken. En dan dubbelklikken op het bestand en een paar keer enter doen.

Bedankt, had even de rechten niet aangepast  ;)
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro