Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Registratie op nedlinux forum werkt niet o.i.d.  (gelezen 850 keer)

Offline JanUbu

  • Lid
Registratie op nedlinux forum werkt niet o.i.d.
« Gepost op: 2017/11/25, 13:04:13 »
Ik hoop dat dit wordt gelezen door iemand die ook lid is van het nedlinux forum, want er is geen mogelijkheid voor mij om anders dan door inloggen - wat ik dus nog niet kan - te vragen wat er nu mis gaat met mijn registratie als lid.
Ik heb mij dus aangemeld al bijna een week geleden en wacht nog steeds op mijn activeringsmail.
Het rare is dat als ik dan maar ten einde raad probeer een nieuw account aan te maken ik te lezen krijg dat zowel mijn emailadres alswel mijn wachtwoord al in gebruik is?!
Voor alle duidelijkheid inloggen met deze gegevens, dus mijn emailadres en mijn wachtwoord lukt dus niet, maar deze gegevens zijn dus wel in gebruik.
Het is onbegrijpelijk voor mij wat hier nu aan de hand is.
Ik had ook op goed geluk gegokt met een email over dit probleem en verstuurd naar hen, die dus echt is aangekomen (best wel weer grappig dat een keer gokken op een emailadres meteen raak is) want ik kreeg geen bericht dat de email onbestelbaar was.
Maar ik hoor niets terug.  Kortom: dit is niet leuk zo. :(

Kan iemand mij verder helpen?
Hartelijk dank.
« Laatst bewerkt op: 2017/11/25, 13:12:11 door JanUbu »

Offline jolo

  • Lid
Re: Registratie op nedlinux forum werkt niet o.i.d.
« Reactie #1 Gepost op: 2017/11/25, 15:09:08 »
Ik ben lid van het NedLinux forum. Ofschoon ik daar voor het laatst op 31 december vorig jaar een bericht gepost had, kan ik er nog steeds inloggen. Had je wel het email adres van je provider gebruikt? En had je de spam map van je provider al gecheckt?
Hoofd PC januari 2018 HP Compaq Elite 8300 SFF Windows 10 & Xubuntu 18.04.3
PC 2011 Asus P8Z68-V Pro i7 2600K 8 GB RAM GT730 Xubuntu test pc
PC 2007 Asus P5B E6600 2GB RAM 8800GTS  
Notebook 2008 Lenovo ThinkPad R61i 8932GMG 2,5 GB RAM

Offline rico70

  • Lid
Re: Registratie op nedlinux forum werkt niet o.i.d.
« Reactie #2 Gepost op: 2017/11/25, 15:33:41 »
Had je wel het email adres van je provider gebruikt? En had je de spam map van je provider al gecheckt?
Je kan met ieder werkend mail adres registreren. Heb daar vroegah ook een account gehad, al een paar jaar niet meer ingelogd, dus weet niet of mijn account nog werkt

Offline JanUbu

  • Lid
Re: Registratie op nedlinux forum werkt niet o.i.d.
« Reactie #3 Gepost op: 2017/11/25, 16:15:58 »
Dank voor alle reacties tot nu!

Ik kan op alle vragen bevestigend antwoorden.

Voor Forums gebruik ik standaard een gmail adres ter identificatie bij aanmaken van een account en voor elk forum uiteraard unieke wachtwoorden. Ik ben daar heel strikt en disciplinair in.

Spam map van gmail zie je altijd als je ingelogd bent met je account en daar staat een cijfertje bij voor de hoeveelheid spam voorzover ik me herinner want ik heb al jaren geen spam meer ontvangen in mijn gmail box.

Dus ja, op de vraag van controleren van mijn spam map kan ik dus ook bevestigend antwoorden: daar zit niets in.

Offline rico70

  • Lid
Re: Registratie op nedlinux forum werkt niet o.i.d.
« Reactie #4 Gepost op: 2017/11/25, 16:25:59 »
Geen idee welk adres je gegokt hebt, maar probeer deze eens :
info@forum.nedlinux.nl
info@nedlinux.nl
admin@forum.nedlinux.nl
admin@nedlinux.nl
Gewoon alle 4 in het To veld zetten ;)

Offline JanUbu

  • Lid
Re: Registratie op nedlinux forum werkt niet o.i.d.
« Reactie #5 Gepost op: 2017/11/25, 16:45:49 »
Geen idee welk adres je gegokt hebt, maar probeer deze eens :
info@forum.nedlinux.nl
info@nedlinux.nl
admin@forum.nedlinux.nl
admin@nedlinux.nl
Gewoon alle 4 in het To veld zetten ;)

Ja dat is een goede tip! Dank. :)

Ik heb mijn eerste mail doorgestuurd naar alle door je genoemde adressen (info@nedlinux.nl had ik dus voorheen gebruikt)

Maar een poosje afwachten nu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Toegevoegd: 17:15 uur: admin@forum.nedlinux.nl bestaat niet. Ik kreeg de melding dat dit niet herkend werd.
De andere adressen hebben dus allen mijn mail ontvangen.
« Laatst bewerkt op: 2017/11/25, 17:15:25 door JanUbu »