Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Downverter werkt niet  (gelezen 497 keer)

Offline livino

  • Lid
Downverter werkt niet
« Gepost op: 2013/01/30, 22:35:45 »
'k Heb een poos geleden dat handige programma genaamd Downverter geïnstalleerd om YouTube-video's te kunnen rippen, maar hij werkt al een tijd niet meer. Lees: ik kan het wel openen en de link plakken, maar dan doet het niks. In de map waart ik het woil hebben, verschijnt wel een icoon (maar da's altijd als je iets download) en voor de rest blokkeert het gewoon.

Kent iemand  dit? Heeft YouTube een beveiliging ingebouwd? Of is er gewoon iets mis met dat programma? Ik draai 12.04.

L.

(Als ik het activeer, wordt mijn computer ook merkelijk trager in alles.)

Re: Downverter werkt niet
« Reactie #1 Gepost op: 2013/01/30, 22:38:19 »
Nog nooit van gehoord. Het lijkt me een redelijk zwaar programma, en misschien kan je computer het niet goed aan.

Youtube voert regelmatig veranderingen aan hun systemen door. Soms moet software als deze daarvoor worden bijgewerkt.

Edit: ook voor mij werkt het programma niet. Zodra ik het sluit, loopt het vast en neemt het CPU-tijd in beslag. In Systeemmonitor kun je het dan afsluiten of

killall downverter
« Laatst bewerkt op: 2013/01/30, 22:44:51 door Cumulus007 »

Offline Tom

  • Lid
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline livino

  • Lid
Re: Downverter werkt niet
« Reactie #3 Gepost op: 2013/01/31, 22:54:56 »