Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: uitzendinggemist dumpen werkt niet meer  (gelezen 12382 keer)

Re: uitzendinggemist dumpen werkt niet meer
« Reactie #25 Gepost op: 2009/11/05, 22:47:57 »
ik heb net getest : ik heb inderdaad precies dezelfde errors met mplayer met een teleac asf stream ... maar met mimms lukt het bij mij wel.  Ik deed :

mimms "mms://wm-ondemand14.omroep.nl/public/ug-od/wm/2/media/wm2c7/ceres/teleacnot/rest/2009/TELEA_1052599/bb.20091104.asf?wmt=4af34683&wmhash=48c7cb75"

(nee, copy / paste dit commando werkt nu niet meer :) want die "?wmt=4af34683&wmhash=48c7cb75" zijn dus waarschijnlijk heel tijdelijke codes)

Ik heb ook vaker succes met mimms.

-tissatussa

Offline thealps

  • Lid
Re: uitzendinggemist dumpen werkt niet meer
« Reactie #26 Gepost op: 2009/11/05, 22:49:10 »
@nicolaasjan: Dat is dus ook geen foutmelding, dat is dat mplayer de stream aan het dumpen is.  :)

Het klopt dat je verder niets ziet in het terminal venster. Gewoon wachten. Als de prompt weer verschijnt, dan is mplayer klaar. Dat duurt ongeveer zolang als het programma duurt als je het echt zou kijken. Het bestand stream.dump kun je na afloop gewoon hernoemen naar romtiedomblablabla.wmv en weer afspelen in welk multimedia programma dan ook.

Kortom: mission accomplished!

Re: uitzendinggemist dumpen werkt niet meer
« Reactie #27 Gepost op: 2009/11/05, 23:02:35 »
Bedankt voor het meedenken en nogmaals mijn excuses dat ik dit draadje min of meer even gekaapt heb...
Nu moet ik alleen nog even zorgen dat ik één en ander niet ga vergeten. Ik zal binnenkort een soort van tutorial voor mezelf proberen te schrijven en als die mij aanstaat zet ik hem wellicht online. ;)

mvg,  nico.
Linux Mint 19.3 Mate

realbase

  • Gast
Re: uitzendinggemist dumpen werkt niet meer
« Reactie #28 Gepost op: 2009/12/18, 11:16:36 »
Ik had ook problemen met het achterhalen van de nieuwe videolink ivm de hashes. Heb er nu zelfs een Greasemonkey script voor geschreven om de mms-link te achterhalen inclusief de hashes. Die is hier te vinden: http://userscripts.org/scripts/show/62854

Tevens is deze info wel interessant over uitzendinggemist-pagina's: http://hosting.omroep.nl/streaming:streams-script
Hier staat ook informatie over de vergankelijkheid van de wmhash etc.
« Laatst bewerkt op: 2009/12/18, 11:18:57 door realbase »