Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: OPGELOST: Hoe werkt een mobiel met Abonnement?  (gelezen 16008 keer)

Re: OPGELOST: Hoe werkt een mobiel met Abonnement?
« Reactie #25 Gepost op: 2010/12/31, 20:30:27 »
Ehh nee. Ik gebruik met mijn FUP abonnement elke maand rond de 2GB en hoef niks bij te betalen...

+1

Offline kasper2

  • Lid
Re: OPGELOST: Hoe werkt een mobiel met Abonnement?
« Reactie #26 Gepost op: 2011/01/01, 13:08:20 »
Vodafone blox heeft altijd al een fup gehad, in de praktijk kwam dit neer op een limiet van 200 - 250 MB per 30 dagen.

Dat klopt alleen voor prepaid.
Bij prepaid kon je altijd een internetblox aanzetten, met een FUP van '10x het gemiddelde'. Daarbij bleek de FUP wel heel streng te worden nageleefd. Het was eigenlijk gewoon een datalimiet van 250MB.
Bij abonnementen was er ook een FUP (ook '10x het gemiddelde'), maar daar hebben ze zich nooit echt aan gehouden. Ze hebben het recht om je af te sluiten als ze vonden dat je teveel gebruikt, maar volgens mij gebeurt dat alleen als je HD films gaat downloaden of iets anders doet wat erg veel data trekt. Ze schijnen eerst een aantal keer te waarschuwen voordat het zover komt. Ik heb zelf ook wel eens meer dan 3GB per maand verbruikt, en meestal zit ik rond de 2GB met mijn blox, maar ik heb nog nooit een waarschuwing gehad.
Alles is relatief

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: OPGELOST: Hoe werkt een mobiel met Abonnement?
« Reactie #27 Gepost op: 2011/01/01, 15:40:17 »
Ik heb ook Vodafone, en een abbo van net voor het limiet. Verbruik elke maand 3 GB +/- (echt puur met data op me telefoon) en heb nog nooit gezeik gehad of langzamer internet.

Vodafone is op dit moment echt wel de gene met het snelste netwerk & de beste dekking.

Ik heb ook nog een T-mobile abbo liggen maar die gebruik ik gewoon niet meer omdat ik nooit bereik had.. Kan je wel leuk nog steeds onbeperkt internet afsluiten, maar als je 9 van de 10x geen bereik heb, heb je daar geen reet aan.