Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hallo allemaal.In Windows 10 gebruik ik altijd meedere monitoren.Ieders gelijk.  (gelezen 745 keer)

Offline Dustygo

  • Lid
Om te beginnen vriendelijk bedankt voor jullie hulp.Ben er echt blij mee.
Nu mijn vraag: Op mijn windows 10 gebruik ik altijd twee monitoren die ieders gelijk aan elkaar zijn.In Windows 10 weet ik ook precies hoe ik dit moet doen.Nu ik me meer en meer ga verdiepen in Linux Cinnamon.Toch zit ik nu met een probleempje.Op 1 monitor staat alles compleet.En op mijn tweede monitor staat nu een achtergrond van Cinnamon.
In windows 10.Klik je ergens op je bureaublad met rechter muis knop  Kies je Schermresolutie of Beeldscherminstellingen
En klik je op Deze Beeldschermen dupliceren en klaar.Je hebt dan twee gelijke schermen.
1 = In Cinnamon  kan ik met muis van de ene scherm naar de andere scherm gaan.
2 = Maar om die schermen precies gelijk te krijgen lunkt me niet.
Mijn Grafischekaart kan het met gemak aan.In windows 10 met de zwaarste spellen,geen enkele moeite via Steam.
Toch hoop ik wel dat dit toch ook mogelijk moet zijn in Cinnamon.Ja geen zware spellen spelen natuurlijk.Maar dat hoeft ook niet.
Ik hoop op goede reacties.Zou mooi zijn.
Bij deze alvast vriendelijk bedankt

Offline DeBaas

  • Lid
In Schermen, of met Nvidia als je een Nvidia kaart hebt.
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Offline Dustygo

  • Lid
DeBaas.Vriendelijk bedankt.Ik heb het al gevonden.Het is al klaar.Maar nieuwe omgeving Cinnamin moet je toch zoeken.En dat lukte niet goed.Maar heb het gevonden onder monitor.