Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Xerox Phaser 6110 MFP  (gelezen 768 keer)

sabovalk

  • Gast
Xerox Phaser 6110 MFP
« Gepost op: 2009/03/31, 11:16:34 »
Hallo, ik heb een dual boot gemaakt met Ubuntu en XP en ik moet zeggen Ubuntu bevalt prima. Er is echter 1 ding wat bijzonder vervelend is. Ik krijg mijn Xerox Phaser 6110 MFP niet aan de gang. Op sommige franse forums lees ik hoe je de printer met veel moeite aan de gang kan krijgen maar het mooie is dat ik het apparaat juist gebruik om zijn print én scan kwaliteiten waardoor ik veel documenten om kan zetten naar PDF.

Ik begrijp als beginnend gebruiker wellicht te weinig van de materie maar ik zou het waarderen als ik van jullie hulp kan krijgen om dit varkentje te wassen.

Op voorhand bedankt voor het lezen van de vraag en wellicht het antwoord dat gaat volgen.

Groet, Sabovalk.

Re: Xerox Phaser 6110 MFP
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/31, 16:22:52 »
Helaas heb ik geen Xeroxs, dus ik heb het niet verder kunnen uittesten
Download hier de driver http://www.support.xerox.com/go/getfile.asp?Xlang=en_US&XCntry=USA&objid=58360&EULA=0&prodID=6110MFP&Family=Phaser&ripId=&langs=English%20(US)&plats=Linux&Xtype=download&uType=  dit is een zip file, na downloaden links op klikken, nu wordt het archief programma gestart, hiermee kan je het uitpakken in een mapje, wat je zelf aan kan maken in dat programma. type nu in een terminal gksudo nautilus , vul je wachtwoord in, je ziet geen balletjes of sterretjes, helemaal niets, geef een enter. Navigeer naar je mapje, in het mapje navigeer je naar de map Linux>Klik eerst op install.htm, dit eerst doorlezen>i386 als je een standaard PC hebt>install>Klik hier op guiinstall nu opent zich de grafische installer, lees goed de tekst staat wat in over cups en xsane. En verder kan ik je niet helpen omdat ik dus geen Xeroxs heb.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

sabovalk

  • Gast
Re: Xerox Phaser 6110 MFP
« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/31, 20:44:18 »
Gijs, ik ga het proberen. Hartstikke bedankt voor het meedenken.