Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Show je computerwerkplek!  (gelezen 157265 keer)

Re: Show je computerwerkplek!
« Reactie #425 Gepost op: 2010/11/04, 22:49:03 »
Nee.Dat is een Telemaster.......
waat?  Leuk ik heb ook een telecaster  =D
It ain't me, it ain't me, I ain't no fortunate one, no.

Re: Show je computerwerkplek!
« Reactie #426 Gepost op: 2010/11/04, 22:57:21 »
Ik geen van beide. XD
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline barth

  • Lid
Re: Show je computerwerkplek!
« Reactie #427 Gepost op: 2010/11/05, 01:19:54 »
Ik zal mijn Linux tafeltje maar eens posten om dat gevloek van hier boven te compenseren ;)



Zie ook een hercules DJ-dingetje....http://mixxxblog.blogspot.com/2010/10/mixxx-180-released.html al geprobeerd?

Zou ook iets aan je monitors (audio) doen...hier kun je echt niet op afmixen  ;)
« Laatst bewerkt op: 2010/11/05, 01:23:28 door barth »

Re: Show je computerwerkplek!
« Reactie #428 Gepost op: 2010/11/05, 13:02:58 »
Nee.Dat is een Telemaster.......
waat?  Leuk ik heb ook een telecaster  =D
Jaa!Die bedoelde ik ook...... =D
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Show je computerwerkplek!
« Reactie #429 Gepost op: 2010/11/06, 12:36:26 »

Zie ook een hercules DJ-dingetje....http://mixxxblog.blogspot.com/2010/10/mixxx-180-released.html al geprobeerd?
Daar ben ik erg mee aan het stoeien voor MixxxOS. Sinds 1.8 final herkend Mixxx ineens de meeste oudere controllers niet meer, in de beta werkte alles nog perfect dus het zal vast snel opgelost zijn.

Citaat
Zou ook iets aan je monitors (audio) doen...hier kun je echt niet op afmixen  ;)

Als ik ooit nog eens geld over heb dan moet er idd nog een KRK setje bij komen, helaas moet ik het nu hebben van de kwaliteit van mijn Roland RH50PRO hoofdtelefoon, daar lukt het wel mee ;)
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Re: Show je computerwerkplek!
« Reactie #430 Gepost op: 2010/11/06, 15:26:10 »
Je kan ook een paar van deze boxen aanschaffen: Yamaha NS-10 nearfield monitoren als je ze nog kan krijgen.
Of kijk eens tweede hands voor een setje nearfield monitors. Tenzij je budget groot genoeg is. :) Dan is er veel meer moois te krijgen.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Amiguntu

  • Lid
Re: Show je computerwerkplek!
« Reactie #431 Gepost op: 2010/11/06, 21:16:38 »
Komt-ie: mijn computerhoek. 3 Towers (voor de kenners: Amiga 3000T-towers) met daarin (vlnr):
AmigaONE XE / OS 4.1, PentiumIV met WinXP & Ubuntu 9.04, Amiga 1200/060 / OS3.9.
Alles via kvm aan 1 monitor/keyboard/trackball.

Maar inmiddels staat er alleen nog die Ubuntu. Amigas zijn verkocht en daarvoor in de plaats komt
(hopelijk) een AmigaONE X1000, waarvan ik betatester hoop te worden. En oh ja, ergens staat ook
nog een Mac Mini met Tiger. Daar wil ik FinalCut op draaien, maar dat wil niet (te weinig vram).

Anyway: prettig plekje wel, lijkt me zo


« Laatst bewerkt op: 2010/11/06, 21:48:52 door Amiguntu »
~~~/\___Flevoland___/\~~~


so i throw the windows wide
and call to you across the sky...

Re: Show je computerwerkplek!
« Reactie #432 Gepost op: 2010/11/06, 21:19:21 »
En het plaatje ?
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Amiguntu

  • Lid
Re: Show je computerwerkplek!
« Reactie #433 Gepost op: 2010/11/06, 21:20:16 »
Ja, daar zit ik nu vreselijk mijn best op te doen, maar ik weet niet hoe dat moet!!


johan



edit: Sorry hoor, maar hier ben ik kennelijk te stom voor. Ik krijg er geen plaatje bij.
« Laatst bewerkt op: 2010/11/06, 21:27:27 door Amiguntu »
~~~/\___Flevoland___/\~~~


so i throw the windows wide
and call to you across the sky...

Re: Show je computerwerkplek!
« Reactie #434 Gepost op: 2010/11/06, 21:32:08 »
Dit staat er momenteel als referentie
Citaat
http://forum.ubuntu-nl.org/media/AudioVideo/BackUp_Amiga/Docs/grafisch/amiga/amigaone_xe/computerhoek_03 (090110).jpg
Daar geraakt dus niemand wijs uit...
Je moet het plaatje eerst uploaden naar een website zoals http://www.plaatjesdump.nl/
en dan de link hier plaatsen tussen de img-tags.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Amiguntu

  • Lid
Re: Show je computerwerkplek!
« Reactie #435 Gepost op: 2010/11/06, 21:49:41 »
Dank je wel! Het is gelukt (geloof ik...)


johan
~~~/\___Flevoland___/\~~~


so i throw the windows wide
and call to you across the sky...

Offline Amiguntu

  • Lid
Re: Show je computerwerkplek!
« Reactie #436 Gepost op: 2010/11/07, 12:38:12 »
Amiga is een platform, ontwikkeld in de jaren '80 van de vorige eeuw. Eerst als spelletjesplatform ,later onder de vlag van Commodore als serieus platform, dat van begin af aan opviel door geweldige grafische mogelijkheden. Eind jaren '80 kwam er de klad in, voornamelijk door slecht beleid door Commodore, dat dan ook al gauw failliet ging. Amiga heeft sindsdien een kwijnend bestaan geleid. Steeds maar overgenomen door bedrijven die er vervolgens niets mee konden of wilden doen. Het platform werd voornamelijk in leven gehouden door een paar commerciele bedrijven die hard- en software bleven ontwikkelen (tegen hoge prijzen) en door een fanatieke gebruikersgroep die prachtige software bleef schrijven (vaak gratis). Zo rond 2003 kwam er een geheel nieuwe computer
(AmigaONE), gebaseerd op een ppc-processor (G3 of G4). En u, anno 2010, is de boel in handen van Hyperion Entertainment (Belgisch/Duits) die het os ontwikkelen, en van A-Eon die wederom een geheel nieuw mobo bouwen (AmigaONE X1000), gebaseerd op een tot nu toe geheim gehouden chip.
Kijk maar eens op amigascene.nl, amigaworld.net, a-eon.com, hyperion-entertainment.biz.


johan
~~~/\___Flevoland___/\~~~


so i throw the windows wide
and call to you across the sky...

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Show je computerwerkplek!
« Reactie #437 Gepost op: 2012/06/13, 11:03:03 »