Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Frostwire icoontje  (gelezen 698 keer)

Offline Joshua822

  • Lid
Frostwire icoontje
« Gepost op: 2009/01/14, 14:29:49 »
Hey,

Ik heb Frostwire geinstalleerd ( ik heb het gedownload ) Maar in het menu zie ik het standaard programma icoontje. Ik wil het echte Frostwire icoontje. In menu beheer is het icoontje er wel. Hoe kan ik dit icoontje ook in mijn menu krijgen ?

Re: Frostwire icoontje
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/14, 16:00:02 »
Ga naar Systeem>Voorkeuren>Hoofdmenu>Klik in de Linker kolom op Internet>Dubbelklik in de middelste kolom op Frostwire>nu opent zich een schermpje waar je links boven op het pictogram klikt> dan opent een scherm waarmee je kan navigeren naar je icoontje, juiste icoontje? dan kan je de twee schermen sluiten.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Frostwire icoontje
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/14, 16:42:14 »
Hey,

Ik heb Frostwire geinstalleerd ( ik heb het gedownload ) Maar in het menu zie ik het standaard programma icoontje. Ik wil het echte Frostwire icoontje. In menu beheer is het icoontje er wel. Hoe kan ik dit icoontje ook in mijn menu krijgen ?

gek inderdaad, dat pas na een reboot het icoontje zichtbaar is.

Re: Frostwire icoontje
« Reactie #3 Gepost op: 2009/01/14, 17:10:27 »
Hey,

Ik heb Frostwire geinstalleerd ( ik heb het gedownload ) Maar in het menu zie ik het standaard programma icoontje. Ik wil het echte Frostwire icoontje. In menu beheer is het icoontje er wel. Hoe kan ik dit icoontje ook in mijn menu krijgen ?

gek inderdaad, dat pas na een reboot het icoontje zichtbaar is.

komt wel vaker voor hoor, soms komt het zelfs voor dat je eerst moet rebooten wil je sowieso een starter in het menu zien
It ain't me, it ain't me, I ain't no fortunate one, no.