Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: BELANGRIJK: grote fout in 8.10: Synaptic leest niet alle lijsten  (gelezen 4223 keer)

Re: BELANGRIJK: grote fout in 8.10: Synaptic leest niet alle lijsten
« Reactie #25 Gepost op: 2009/02/10, 00:14:25 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot een 2 maanden geleden eigenlijk nooit deed updaten via apt-get,totdat ik merkte dat dat veel handiger en sneller is(en blijkbaar ook betrouwbaarder?).Met 7.10 had ik regelmatig dat er een sterretje verscheen met updates en vond ik dat wel handig.Kwam niet echt in mij op om dit met de terminal te doen.Adept installeren als alternatieve softwarebeheerder vind ik onder gnome niet zo' n goede optie,persoonlijk ben ik niet zo' n fan van adept,zelfs niet onder kubuntu.Dus nu maar met apt-get  ;)
 ^-^
Kubuntu 20.04

Offline Mikkel

  • Lid
Re: BELANGRIJK: grote fout in 8.10: Synaptic leest niet alle lijsten
« Reactie #26 Gepost op: 2009/02/11, 11:05:56 »
Na de bups updates pal na installatie, heb ik geen enkele keer het updatepictogram zien verschijnen ........

Dat zul je altijd zien, je schrijft dat 8.04 nog nooit zelf met het updatepictogram is gekomen en wat gebeurt er even later.....? Er staat nu dus een updatepictogram. :D

Offline Tom

  • Lid
Re: BELANGRIJK: grote fout in 8.10: Synaptic leest niet alle lijsten
« Reactie #27 Gepost op: 2009/02/11, 11:31:14 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot een 2 maanden geleden eigenlijk nooit deed updaten via apt-get,totdat ik merkte dat dat veel handiger en sneller is(en blijkbaar ook betrouwbaarder?).Met 7.10 had ik regelmatig dat er een sterretje verscheen met updates en vond ik dat wel handig.Kwam niet echt in mij op om dit met de terminal te doen.Adept installeren als alternatieve softwarebeheerder vind ik onder gnome niet zo' n goede optie,persoonlijk ben ik niet zo' n fan van adept,zelfs niet onder kubuntu.Dus nu maar met apt-get  ;)
 ^-^
Heeft één klein nadeel , er staat dan niks in geschiedenis.
Ik krijg regel matig een oranje of rood sterretje indien updates ter beschikking zijn. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: BELANGRIJK: grote fout in 8.10: Synaptic leest niet alle lijsten
« Reactie #28 Gepost op: 2009/02/11, 14:37:12 »
Naar de geschiedenis kijk ik eigenlijk nooit   ^-^,alleen als ik iets heb geinstalleerd wat ik toch weer wil verwijderen,dan verwijder ik alle afhankelijkheden die met dat programma zijn meegekomen.Als het lijstje te lang wordt laat ik het maar vaak zitten.
Kubuntu 20.04

Re: BELANGRIJK: grote fout in 8.10: Synaptic leest niet alle lijsten
« Reactie #29 Gepost op: 2009/02/11, 18:52:58 »
EIk zit met het probleem dat als het wachtwoord word gevraagd ik niets in kan typen in het termina venster,
kunnen jullie daar mee helpen a.u.b. ??? ??? ???
Als je het wachtwoord in moet typen, zie je niks, geen balletjes,geen sterretjes, gewoon je wachtwoord "blind typen" en dan ENTER.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.