Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu sneller maken??  (gelezen 11661 keer)

Ubuntu sneller maken??
« Reactie #25 Gepost op: 2008/09/16, 21:51:57 »
Citaat van: pjotr123
Citaat van: sasja
Als kind weet ik niet alles
Hou toch eens op met dat kindgedoe, Tsiburaska / Millenniumbaby. We hebben je allang door, hoor.

Gedraag je als een normaal forumlid, en douw ons niet constant die verzonnen thema's van je door de strot (oude Rus uit Sint Petersburg, meisje van 8, nu weer een kind). Die thema' s interesseren ons niet, en zijn alleen maar irritant.
Pjotr123, sommige mensen hebben nou eenmaal een dwangneurose, waar ze in hun hele leven niet vanaf komen.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline vanadium

  • Lid
Ubuntu sneller maken??
« Reactie #26 Gepost op: 2008/09/16, 21:55:20 »
Citaat van: _eric_
Met de opmerking dat geheugen niet veel zal uitmaken ben ik het niet helemaal eens.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Met niets dan mijn browser open wordt hier toch al 765 mb ram gebruikt. Op een 500 mb betekent dat al dat er swap geheugen actief zou zijn, en dat betekent al een flinke vertraging.

Offline Mij

  • Lid
Ubuntu sneller maken??
« Reactie #27 Gepost op: 2008/09/16, 22:39:58 »
Citaat van: vanadium
Citaat van: _eric_
Met de opmerking dat geheugen niet veel zal uitmaken ben ik het niet helemaal eens.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Met niets dan mijn browser open wordt hier toch al 765 mb ram gebruikt. Op een 500 mb betekent dat al dat er swap geheugen actief zou zijn, en dat betekent al een flinke vertraging.
Bij mij wordt er op 512 MB / pentium4 slechts 230 MB gebruikt ;) 765 vind ik wel erg veel :o.
Ik bedoelde alleen dat het op zo'n oude computer de bottleneck niet meer is, zolang het gebruik er ruim eronder ligt. Met een oude computer is meer dan 8 programma's open niet aangeraden.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Ubuntu sneller maken??
« Reactie #28 Gepost op: 2008/09/16, 23:50:15 »
Citaat van: Vistaus
Citaat van: pjotr123
Citaat van: sasja
Als kind weet ik niet alles
Hou toch eens op met dat kindgedoe, Tsiburaska / Millenniumbaby. We hebben je allang door, hoor.

Gedraag je als een normaal forumlid, en douw ons niet constant die verzonnen thema's van je door de strot (oude Rus uit Sint Petersburg, meisje van 8, nu weer een kind). Die thema' s interesseren ons niet, en zijn alleen maar irritant.
Heb je bewijs ervoor? Dat meisje van 8, ok. Die oude Rus, dat was niet helemaal zeker. En hier zie ik ook geen duidelijk bewijs.
Ik heb waarschijnlijk iets meer informatie ter beschikking dan jij. Dat klinkt vervelend, dat begrijp ik, maar daar laat ik het even bij.   :-)

Ubuntu sneller maken??
« Reactie #29 Gepost op: 2008/09/17, 07:23:57 »
Citaat van: doan
Citaat van: vanadium
Citaat van: _eric_
Met de opmerking dat geheugen niet veel zal uitmaken ben ik het niet helemaal eens.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Met niets dan mijn browser open wordt hier toch al 765 mb ram gebruikt. Op een 500 mb betekent dat al dat er swap geheugen actief zou zijn, en dat betekent al een flinke vertraging.
Bij mij wordt er op 512 MB / pentium4 slechts 230 MB gebruikt ;) 765 vind ik wel erg veel :o.
Ik bedoelde alleen dat het op zo'n oude computer de bottleneck niet meer is, zolang het gebruik er ruim eronder ligt. Met een oude computer is meer dan 8 programma's open niet aangeraden.
Bedankt voor de reactie

emesene, Opera, en Totem is meestal moeilijk omdat mijn muziek dan regelamtig hapert. VLC heeft het nog veel erger.    Als jou geheugen maar 230 MB gebruikt za bij mij een updarge toch ook niet nodig zijn.
Een trotse linux-beginner!