Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: fout meldiing upgrade  (gelezen 5177 keer)

Offline Elles

  • Lid
fout meldiing upgrade
« Reactie #25 Gepost op: 2008/01/23, 19:34:44 »
YES!!! de updates zijn binnen zonder problemen....en nu ben ik aan het upgraden naar 7.10!!

wat is dit toch goed opgelost......bij xp is het mij nooit gelukt..zelf met forum begeleiding!!
dat zegt niets over mijn xp ervaring en ict kennis wat ik niet hebt....maar dat XP nogal omslachtig is en vaak dingen "zelf bedenkt" ik ben erg blij!!!

de volgende stap is mijn "nieuwe" pc een dualboot te geven....ik geloof dat ik linux erg prettig vind.....
Linux leek  wil graag makkelijke uitleg (en geen Engels talig site)
dual boot Mint 8 en xp

fout meldiing upgrade
« Reactie #26 Gepost op: 2008/01/23, 20:16:09 »
Citaat van: Gohelena
YES!!! de updates zijn binnen zonder problemen....en nu ben ik aan het upgraden naar 7.10!!
Doe je dit met de knop "Upgrade" uit de Update-manager ?  Dan ben je in principe nu bezig met een upgrade naar de versie 7.04 Feisty Fawn, vermits je van 6.10 Edgy Eft komt.  Je zal dan straks, als alles terug behoorlijk draait, nog eens een keer moeten upgraden naar 7.10 Gutsy Gibbon.   Beetje omslachtig, maar het kan wel: mijn systeem is ook zo gekomen, als deed ik er wel telkens een paar maanden tussen i.p.v. enkele uren... ;)

Enfin, houd ons op de hoogte !
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Elles

  • Lid
fout meldiing upgrade
« Reactie #27 Gepost op: 2008/01/23, 20:49:57 »
Citaat van: Prosper
Citaat van: Gohelena
YES!!! de updates zijn binnen zonder problemen....en nu ben ik aan het upgraden naar 7.10!!
Doe je dit met de knop "Upgrade" uit de Update-manager ?  Dan ben je in principe nu bezig met een upgrade naar de versie 7.04 Feisty Fawn, vermits je van 6.10 Edgy Eft komt.  Je zal dan straks, als alles terug behoorlijk draait, nog eens een keer moeten upgraden naar 7.10 Gutsy Gibbon.   Beetje omslachtig, maar het kan wel: mijn systeem is ook zo gekomen, als deed ik er wel telkens een paar maanden tussen i.p.v. enkele uren... ;)

Enfin, houd ons op de hoogte !
ik ben ooit met "dapper" begonnen....en die is naar edgy.....
vandaag naar Feisty en toen die klaar is naar Gutsy!

hij is bijna klaar.
ik hou jullie zeker op de hoogte wat ik zal best hier en daar wat dingen mis gaan! wat met de terminal opgelost kan worden.....ik ben niet zo goed in die codes.
ik vraag me af hoe jullie dat kunnen zien...
zo van dat is de fout melding..zet die code in de terminal...en doe dat//zet dat in de die lijst enz....
Linux leek  wil graag makkelijke uitleg (en geen Engels talig site)
dual boot Mint 8 en xp

fout meldiing upgrade
« Reactie #28 Gepost op: 2008/01/23, 21:25:01 »
Ik zit hier ook nog maar zes maanden hoor.  Linux/Ubuntu kan best plezant zijn.  Eerst wist ik erook niet veel van, maar ik leer snel.  En dan die eerste keer dat je zelf iemand uit de nood kunt helpen, dat is echt een opsteker :)
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Elles

  • Lid
fout meldiing upgrade
« Reactie #29 Gepost op: 2008/01/24, 17:41:03 »
Citaat van: Prosper
Ik zit hier ook nog maar zes maanden hoor.  Linux/Ubuntu kan best plezant zijn.  Eerst wist ik erook niet veel van, maar ik leer snel.  En dan die eerste keer dat je zelf iemand uit de nood kunt helpen, dat is echt een opsteker :)
gog dan vind ik dat je best veel weet!!
geniet van je opsteker!!!
er is een beginnende ubunter blij gemaakt!!
ps ubuntu is best snel te repareren..bij xp is het stuk lastiger!! dat maakt ubuntu ook erg plezant!
Linux leek  wil graag makkelijke uitleg (en geen Engels talig site)
dual boot Mint 8 en xp