Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: FF en Picasa webalbums  (gelezen 2482 keer)

FF en Picasa webalbums
« Gepost op: 2008/06/05, 19:34:29 »
Ik gebruik Hardy Heron, maar waar ik al een tijdje last van heb is dat als ik mijn picasa webalbum in firefox probeer te openen, er geen foto' s zichtbaar worden, alleen maar lege vakjes.Heb in ff ingesteld staan dat afbeeldingen van het internet geladen moeten worden.Wie heeft dit probleem ook?
Kubuntu 20.04

Offline Allcazar

  • Lid
FF en Picasa webalbums
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/05, 20:06:20 »
Misschien eens de blacklist checken in Firefox (bewerken, voorkeuren, privacy, cookies).
Allcazar

Niets is volledig waar, en zelfs dat niet.

Offline Drummies

  • Lid
FF en Picasa webalbums
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/05, 20:13:25 »
dellkubuntu

in firefox  bewerken---voorkeuren----inhoud

afbeeldingen automatisch laden aanvinken  evt bij uitzonderingen adres website (picasa) invoeren en toestaan
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

FF en Picasa webalbums
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/05, 20:24:50 »
Bedankt alvast,hier had ik nog niet naar gekeken.Ga er gelijk mee aan de slag.
Kubuntu 20.04

FF en Picasa webalbums
« Reactie #4 Gepost op: 2008/06/05, 20:36:00 »
Helaas,allebei de tips gedaan maar zonder resultaat.Wordt weer verder spitten :(
Kubuntu 20.04

Offline Allcazar

  • Lid
FF en Picasa webalbums
« Reactie #5 Gepost op: 2008/06/05, 21:15:27 »
Als je toch wil verderzoeken.  In adresbalk FF intikken: 'about:config' en eens nagaan of je daar iets vindt?
Allcazar

Niets is volledig waar, en zelfs dat niet.

Offline Drummies

  • Lid
FF en Picasa webalbums
« Reactie #6 Gepost op: 2008/06/05, 21:42:36 »
Citaat van: Allcazar
Als je toch wil verderzoeken.  In adresbalk FF intikken: 'about:config' en eens nagaan of je daar iets vindt?
dan ga je wel echt in de configuratie van firefox

probleem lijkt meer in albumweb picasa te schuilen
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline BMF

  • Lid
    • The Rock Temple
FF en Picasa webalbums
« Reactie #7 Gepost op: 2008/06/05, 22:34:38 »
even gedeeltelijk off topic als dat mag :D

Ik was het gedoe, en ik ben FF  fan, even zat en heb Opera geinstalleerd en moet zeggen werkt allemaal stukje sneller en beter als in FF.
Nogmaals ben FF fan, maar Opera doet het net ff wat beter onder Ubuntu, is mijn persoonlijke ervaring.
Dingen die in FF ingesteld moeten worden, lopen vanzelf bij Opera.
Ubuntu user#: 24352

FF en Picasa webalbums
« Reactie #8 Gepost op: 2008/06/05, 22:46:43 »
Ben ook een grote opera fan,maar kreeg dat flash niet werkend,vandaar dat ik ff gebruik..Heb seamonkey ook uitgeprobeerd en daar wordt picasa wel goed weergegeven,alleen is seamonkey toch niet je van het.Heb trouwens ook gemerkt dat de pagina van funda in FF ook raar wordt weergegeven,je kunt dan niet meer naar een volgende pagina doorklikken omdat de cijfers van de pagina over elkaar heen liggen.
Kubuntu 20.04

Offline BMF

  • Lid
    • The Rock Temple
FF en Picasa webalbums
« Reactie #9 Gepost op: 2008/06/05, 23:54:52 »
Citaat van: dellkubuntu
Ben ook een grote opera fan,maar kreeg dat flash niet werkend,vandaar dat ik ff gebruik..Heb seamonkey ook uitgeprobeerd en daar wordt picasa wel goed weergegeven,alleen is seamonkey toch niet je van het.Heb trouwens ook gemerkt dat de pagina van funda in FF ook raar wordt weergegeven,je kunt dan niet meer naar een volgende pagina doorklikken omdat de cijfers van de pagina over elkaar heen liggen.
Ik heb gewoon de .deb file van opera zelf gebruikt en alles loopt als OOB.
Heb nog geen enkele andere aanpassing moeten maken, flash loopt als een trein !
Ubuntu user#: 24352

FF en Picasa webalbums
« Reactie #10 Gepost op: 2008/06/06, 00:09:57 »
Heb net even suse 11.0 rc1 live cd gebruikt,daar zit ook FF 3 op, en idd ook daar is het probleem aanwezig.Ligt dus definitief aan FF3.Ga toch maar opera debje ophalen,en dan hopen dat flash lekker loopt.
Kubuntu 20.04

Offline BMF

  • Lid
    • The Rock Temple
FF en Picasa webalbums
« Reactie #11 Gepost op: 2008/06/06, 00:35:55 »
Citaat van: dellkubuntu
Heb net even suse 11.0 rc1 live cd gebruikt,daar zit ook FF 3 op, en idd ook daar is het probleem aanwezig.Ligt dus definitief aan FF3.Ga toch maar opera debje ophalen,en dan hopen dat flash lekker loopt.
Hoop het ook voor je ;)
Maar zoals gezegd, ik heb hem geinstalleerd, en meer heb ik niet gedaan, oh jawel, de bookmarks geimporteerd...
Maar alles loopt vanaf installatie perfect.
Ubuntu user#: 24352

Valeeva

  • Gast
FF en Picasa webalbums
« Reactie #12 Gepost op: 2008/06/06, 11:27:11 »
Ik heb geen probleem met picasaweb en Firefox 3. Alles wordt netjes weergegeven. Misschien heb je een add-on geinstalleerd in ff3 die het probleem veroorzaakt?

FF en Picasa webalbums
« Reactie #13 Gepost op: 2008/06/06, 13:44:44 »
Nee,ik heb verder geen add ons geinstalleerd,juist om problemen te vermijden.Heb net wel op het mozilla forum gezocht naar bugs die in ff3 voorkomen,maar die zijn talrijk.Het enigste wat ik nog zou kunnen proberen is om de dom inspector addon uit te zetten,die geeft in ff2 geen problemen,maar misschien in ff3 wel.
Kubuntu 20.04

FF en Picasa webalbums
« Reactie #14 Gepost op: 2008/06/06, 20:57:34 »
Dom inspector was het probleem ook niet.Heb toch maar seamonkey erop gezet en die werkt foutloos (raar,draait toch ook op de gecko engine).
Kubuntu 20.04

Offline Allcazar

  • Lid
FF en Picasa webalbums
« Reactie #15 Gepost op: 2008/06/07, 09:18:36 »
Snap het niet.  Heb gewoon de reguliere FF3 met een aantal add-ons en mijn Picasa webalbums tonen zich allemaal prima.
Allcazar

Niets is volledig waar, en zelfs dat niet.

FF en Picasa webalbums
« Reactie #16 Gepost op: 2008/06/07, 19:52:38 »
Heb voor de zekerheid seamonkey er maar bij gezet,anders zou ik mijn albums helemaal niet kunnen zien.Heb nog even gegoogled of meer mensen dit probleem hebben,maar blijkbaar ben ik de enigste.In ieder geval allemaal bedankt voor het meedenken.:)
Kubuntu 20.04