Interactief > Ubuntu-NL

Vacatures nieuwe Teamleden

<< < (3/43) > >>

Johan van Dijk:
Van de mensen die zich beschikbaar gesteld hebben via Launchpad weten we vaak helemaal niets, dus is het lastig om te bepalen of ze geschikt zijn en wat hun motivatie is.

siegi:
@jstedehouder
Wat me duidelijk lijkt is dat mensen die een paar strings vertaald hebben niet direct lid kunnen worden van dit team.

Drummies:

--- Citaat van: siegi ---Wat me duidelijk lijkt is dat mensen die een paar strings vertaald hebben niet direct lid kunnen worden van dit team.
--- Einde van citaat ---
wat is daar verkeerd aan
er word echt een toon gezet van bewijs je eerst maar eens ,zijn potentiƩle vertalers niet welkom dan ,wees eerlijk siegi dit werkt toch demotiverend

Jan Stedehouder:

--- Citaat van: siegi ---@jstedehouder
Wat me duidelijk lijkt is dat mensen die een paar strings vertaald hebben niet direct lid kunnen worden van dit team.
--- Einde van citaat ---
Nee, dat snap ik ook wel. Ik was alleen nieuwsgierig, want het is een vrij lange lijst van mensen die zich beschikbaar hebben gesteld voor vertaalwerk zonder verdere aanduiding van de status van hun aanvraag. Om maar direct op Johan te reageren: ik neem aan dat er wel e-mailgegevens zijn en dat ze dan direct benaderd kunnen worden in het licht van de recente ontwikkelingen.

Cumulus007:
Ik meld me aan voor het vertaalwerk. Het huidige vertaalwerk op Launchpad is erg slecht, daar moet verandering in komen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie