Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Opstarten: half beeld, rare kleuren, beeld knippert/trilt, strepen enz.  (gelezen 14482 keer)

Re: Opstarten: half beeld, rare kleuren, beeld knippert/trilt, strepen enz.
« Reactie #25 Gepost op: 2009/12/02, 21:13:02 »
Dank je! Maakt niet uit, zag dat je hier en daar in andere draadjes al voorbij kwam gisteren (je was zelf met een probleem bezig).

Heb net je advies uitgevoerd, neem aan dat ik deze moest kiezen:  root    drop to root shell prompt (zonder networking gekozen)?
Daarna overal yes aangeklikt en de reeds automatisch ingevulde keuzes qua keyboard layout (US) enz enz allemaal ook zo gelaten. Was dat de bedoeling?

Alleen wat heb ik nu precies gedaan? Was dit allemaal nog niet al zo ingesteld, omdat ik voor alle standaard reeds ingevulde opties heb gekozen (bevestigd)? Wat is er hierdoor veranderd of is het alleen een test om te kijken of dit goed staat?

Of het geholpen heeft weet ik weer pas morgen of na enkele dagen. Irritant dat je het niet meteen kan checken, maar pas na een "koude" opstart. Je hoort weer van me. Thanx so far!

Re: Opstarten: half beeld, rare kleuren, beeld knippert/trilt, strepen enz.
« Reactie #26 Gepost op: 2009/12/02, 21:52:05 »
Op zich goed uitgevoerd, de keuze van geen internet of wel internet maakt in dit geval niet uit. Het is inderdaad om te testen of nu voor de juiste driver is gekozen of niet, anders gaan we deze op een andere manier proberen te installeren.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.