Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Poll

Heb je Libre Office erbij geïnstalleerd in Xubuntu?

Ja
20 (87%)
Nee
3 (13%)

Totaal aantal stemmen: 23

Auteur Topic: Peiling Xubuntugebruikers: heb je er Libre Office bij geïnstalleerd?  (gelezen 2397 keer)

Offline Kees3

  • Lid
Re: Peiling Xubuntugebruikers: heb je er Libre Office bij geïnstalleerd?
« Reactie #25 Gepost op: 2013/02/14, 13:38:43 »
Ik heb ooit op Brainstorm eens geopperd om een ISO te kunnen maken online met de dingen die je nodig hebt, en zo de ISO dan te kunnen downloaden. Helaas waren maar weinig mensen voor dat idee gewonnen.
Iedereen heeft tegenwoordig internet, dus ......
persoonlijk zou ik een voorstander zijn van een minimaal systeem, met WiFi ondersteuning, waarbij je pas na de installatie de desktop kiest.
Nu betalen we in Nederland niet voor de hoeveelheid data, in sommige andere landen wel en dan kan het oplopen.
Het lijkt mij echter wel een optie, eventueel om "erbij" te doen, om zodoende altijd een systeem op CD te hebben, voor de oudere computers zonder DVD mogelijkheden .......

De ubuntu mini iso heeft wifi ondersteuning. Enige nadeel is dat je zelf de SSID van je netwerk moet intypen.

Offline Pfoeh

  • Lid
Re: Peiling Xubuntugebruikers: heb je er Libre Office bij geïnstalleerd?
« Reactie #26 Gepost op: 2013/02/16, 20:50:18 »
Heb het op de netbook en PC van mijn vader wel geïnstalleerd.
Mocht ik Ubuntu 12.04 inruilen tegen Xubuntu 12.04 dan komt LO er ook weer op.

Gr
Jeroen
Linux Registered user 485465

Beperkingen voor het vervoer van gevaarlijke stoffen, genoemd onder Tunnelcategorie E in randnummer 1.9.5.2.2. van bijlage 1, gelden voor de ArenAtunnel, gelegen onder de Amsterdam ArenA, te Amsterdam.

Offline DurQ

  • Lid
Re: Peiling Xubuntugebruikers: heb je er Libre Office bij geïnstalleerd?
« Reactie #27 Gepost op: 2013/02/20, 21:35:52 »
Ik gebruik Ubuntu met Xubuntu shell, dus zit standaard in het software pakket :)