Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: weigerende alt-toets  (gelezen 858 keer)

Klaasvaak

  • Gast
weigerende alt-toets
« Gepost op: 2008/04/01, 17:29:53 »
Hey, mijn alt-toets weigert af en toe, maar dit ligt niet aan mijn keyboard, omdat hij op andere keyboards ook weigert. Soms werkt hij normaal, maar als ik dan een keer opnieuw opstart kan ik ineens niet meer normaal alt+tab-en. ook (ctrl?)+alt+F1 werkt niet. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Offline rja

  • Lid
weigerende alt-toets
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/01, 18:48:19 »
Kun je toetsenbord uit elkaar halen ?

Ik heb verscheidende malen toetsenborden aan de praat gekregen, door ze schoon te maken - niet met water - door er rotzooi uit te halen en onderdelen te lenen van andere toets die ik bijna niet gebruik.

Klaasvaak

  • Gast
weigerende alt-toets
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/01, 19:51:03 »
Ik kan hem wel uit elkaar halen, maar het lijkt me sterk dat het bij twee toetsenborden aan dezelfde toets mankeert.
Laat ik het zo zeggen: het ligt volgens mij aan de programmatuur, omdat het in windows wel normaal werkt. en mijn alt-toets van mijn andere keyboard in ubuntu ook weigert.

Offline rja

  • Lid
weigerende alt-toets
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/01, 21:46:51 »
Citaat van: Klaasvaak
Ik kan hem wel uit elkaar halen, maar het lijkt me sterk dat het bij twee toetsenborden aan dezelfde toets mankeert.
Laat ik het zo zeggen: het ligt volgens mij aan de programmatuur, omdat het in windows wel normaal werkt. en mijn alt-toets van mijn andere keyboard in ubuntu ook weigert.
Doet de live cd het wel goed ?

Heb met je de keyboard settingen gerommeld ?

Doet hij het wel, als je via de console inlogt , via ctrl alt f1, mc gebruikt alt toetsen - via alt c, heb je quick cd,